SMM – este o metodă utilizată cu scopul de evidențiere a produselor pe rețelele de socializare, și formarea unei clientele fidele din rândul utilizatorilor. Scopul final al SMM este crearea conținutului ce urmează a fi distribuit și răspândit printre utilizatorii rețelelor de socializare. Publicul larg acordă o încredere mai mare mesajelor și reacțiilor lăsate prin intermediul rețelelor de socializare, în detrimentul mesajelor lăsate pe site-uri.
Mesajele de pe rețelele de socializare se deosebesc prin formatul informal, și reacția rapidă la anumite evenimente, inclusiv la reacțiile negative la companii, mărci comerciale, produse și servicii. Marketingul în rețelele de socializare deține o gamă largă de instrumente pentru lucrul cu clienții, atât în afacerile B2B cât și în afacerile B2C.
Oferta noastră
Prețurile pentru efectuarea SEM sunt calculate în mod individual, și depind de scopurile și sarcinile clientului.
Eficiență
Optimizarea site-urilor efectuată de către experții WebUs, se deosebește prin calitatea înaltă. Noi aducem site-urile în topul rezultatelor, și pe primele pagini ale motoarelor de căutare Google, Yahoo!, Bing, Yandex, etc.
Renume pe rețelele de socializare
Presupune crearea propriei baze de clienți și informarea continuă a acestora despre activitatea companiei și a site-ului Dvs. Prezentarea informației într-un mod original, luând ân considerare cerințele publicului-țintă. De asemenea, utilizarea activă a strategiilor de marketing nestandarde garantează formarea unui nivel înalt de notorietate a brand-ulu Dvs în rețele sociale.
CREȘTEREA VÎNZĂRILOR
Este un rezultat direct al optimizării calitative efectuate de experții SEO din echipa WebUs. Astfel, datorită faptului că optimizarea SEO aduc site-urile clienților noștri pe primele pagini ale motoarelor de căutare – crește și numărul vizitatorilor a site-urilor promovate de WebUs. Acest lucru influențează direct numărul de vânzări a clienților noștri, în mod special și datorită strategiilor de promovare a produselor și serviciilor.
COMUNICARE DIRECTĂ ÎNTRE CLIENT ȘI COMPANIE
Utilizăm strategii de dezvoltare orientate spre client, luând în considerare condițiile actuale de piață, când orice afacere funcționează dacă există clienți fideli, care apelează repetat la serviciile și/sau produsele oferite, demonstrând în acest mod atașamentul față de brand. Respectiv, o asemenea abordare asigură relații de lungă durată cu publicul țintă și obținerea unui venit în permanentă creștere.
CLIENȚI FIDELI
Utilizatorii tind să ofere mai multă credibilitate materialelor distribuite pe rețelele de socializare de alți utilizatori. Astfel de materiale sunt considerate drept verificate, astfel fiind creat un public fidel companiei, produsului sau mărcii comerciale.
SOLUȚII PERSONALIZATE
Agenția noastră propune soluții de optimizare SEO, personalziate pentru site-urile fiecărui client. Scopul nostru este studierea avansată a procesele de afaceri a clienților noștri, datorită cărora oferim cele mai eficiente soluții pentru fiecare caz în parte.
Promovarea SMM este o activitate complexă ce presupune studierea detaliată a clientelei companiei, necesitățile acesteia, și felul în care este percepută compania, produsul sau serviciul.
Experții WebUs au elaborat un algoritm de promovare pe rețelele de socializare , ce oferă rezultate palpabile: creșterea vânzărilor, clienți fideli, și credibilitate înaltă.
Una din cele mai importante etape în procesul de promovare pe rețelele de socializare, datorită căreia va fi formulat un brief al SMM, întrucât este important stabilirea clară a scopurilor și indicarea corectă a rezultatelor dorite în urma promovării SMM.
Pentru o campanie de succes de promovare pe rețelele de socializare, este importantă identificarea segmentului de clienți, cu care vor interacționa experții de conținut, cu scopul de elaborare a unui conținut interesant pentru public. Cu acest scop este efectuată analiza nucleului clienților potențiali, identificarea segmentelor socio-demografice, și a altor grupuri de utilizatori ale publicului țintă.
Analiza activității precedente a companiei, ce ține de optimizarea la rețelele de socializare, precum și efectuarea unei analize similare la companiile concurente pe segmentul de piață pe care activeazăcimpania client. După finalizarea procesului de analizare, experții WebUs, formulează o serie de recomandări pentru creșterea nivelului de optimizare a siteului pe rețelele de socializare.
Aceasta este o etapă necesară atât pentru companiile ce doresc să beneficieze de serviciile SMM în premieră, cât și pentru companiile ce deja au efectuat campanii de promovare pe rețelele de socializare. Astfel, greșelile ce au fost deja făcute în campaniile de promovare anterioare, pot fi evitate, și luate în calcul în crearea strategiei de promovare a companiilor ce urmează a fi efectuate.
Una din cele mai importante etape în procesul de promovare SMM, în cadrul căreia sunt stabilite forrmele și aspectul activității SMM, precum și sunt identificate rețelele de socializare pe care vor demara camapaniile de promovare. La această etapă sunt identificate interesele publicului țintă, și rețelele de socializare care sunt utilizate mai des de potențialii clienți. Sunt formate principiile de publicare, precum și periodicitatea de publicare pe diferite rețele de socializare.
Etapa practică a SMM, ce presupune plasarea conținuturilor specifice pe fiecare rețea de socializare. La această etapă sunt confirmate planurile de conținut, în conformitate cu care vor fi publicate materialele pe rețelele de socializare.
La această etapă are loc crearea propriu zisă a conținutului, ce prezintă interes pentru publicul țintă. Conținutul poate fi afișat sub diferite forme: începând cu articole informaționale și noutăți, până la declarații de presă și mesaje de marketing, și publicarea ulterioară a aceestora pe rețelele de socializare în funcție de scopurile SMM, și preferințele clienților. Crearea conținutului este efectuat în conformitate cu planul de conținut stabilit la etapa anterioară.
Este efectuată analiza ce include date statistice despre rezultatele SMM pe fiecare rețea de socializare. Acest fapt permite formularea strategiilor de marketing înbunătățite, în baza feedback-ului utilizatorilor obiectivi, cu scopul de creștere a ratei de conversie a paginii pe rețelele de socializare.
De asemenea, în cadrul SMM, agenția cu ciclu complet WebUs, propune serviciul de demarare a campaniilor publicitare pe rețelele de socializare: crearea anunțurilor publicitare, setarea și afișarea acestora pe rețelele de socializare. Demararea campaniilor publicitare pe rețelele de socializare este inclusă în câteva din ofertele noastre, însă costul campaniilor publicitare NU este inclus în prețul ofertei.
WebUs demarează două tipuri de campanii publicitare pe rețelele de socializare:
-
Publicitate contextuală
-
Plasarea bannerelor publicitare pe rețelele de socializare
Afișarea textelor anunțurilor publicitare pe rețelele de socializare cu ajutorul unei game de instrumente. Demararea campaniei de publicitate contextuală are câteva etape:
- Planificarea campaniei de publicitate contextuală – la această etapă sunt formate sarcinile, și este planificată campania publicitară propriu zisă, fiind luate în calcul toate prorpietățile acesteia, inclusiv elaborarea conceptului.
- Crearea anunțurilor publicitare – tipărirea textelor comerciale, în conformitate cu regulile fiecărei rețele de socializare, pe care va avea loc campania de publicitate contextuală. Aici de asemenea textele sunt adaptate tipurilor de utilizatori.
- Identificarea numărului de afișări – este stabilit numărul de afișări a unui anumit conținut publicitar. Numărul de afișări determină costul campaniei de publicitate contextuală.
- Analiză și raportare – analizarea campaniei de publicitate contextuală, cu oferirea indicatorilor și datelor de pe rețelele de socializare, unde a avut loc campania de publicitate contextuală.
Afișarea bannerelor – text ale anunțurilor publicitare pe rețelele de socializare cu ajutorul unor utilități speciale. Demararea campaniei publicitare cu ajutorul bannerelor, include câteva etape:
- Planificarea campaniei de publicitate – la această etapă este format planul campaniei de publicitate, sunt puse scopurile și sarcinile ce urmează a fi îndeplinite, precum și este elaborat conceptul general al campaniei publicitare.
- Crearea bannerelor – această etapă presupune crearea bannerelor în conformitate cu rețelele de socializare unde urmează a fi plasate.
- Setarea modului de afișare a bannerelor – este stabilit numărul de afișări ale bannerelor, în funcție de o mulțime de indici obiectivi. Numărul de afișare a bannerelor determină costul campaniei de publicitate.
- Analiză și raportare – analizarea și formarea rapoartelor în baza ratei de conversie și a altor indicatori oferiți de interfața platformei sociale, pe care a demarat campania de publicitate cu ajutorul bannerelor.
O serie de măsuri de optimizare a site-ului și conținutului acestuia, ce oferă utilizatorului posibilitatea de a distribui informația pe rețelele de socializare, confortabil.
DetaliiAcest serviciu are două ramuri: elaborarea logicii blocurilor informaționale, a textelor și a modalității de trecere de la o pagină la alta, precum și planificarea și aplicarea content-ului, adică elaborarea unui content unic (știri, actualizarea informațiilor etc.) și plasarea informației pe site în ordine cronologică.
DetaliiMenținerea site-ului din punct de vedere tehnic. Suportul tehnic de asemenea presupune posibilitatea de dezvoltare a funcționalității site-ului: soluționarea problemelor ce țin de acces, hosting și garantează buna funcționare a acestuia.
DetaliiCompletarea cu funcționalități noi, conectarea la servicii de plăți on-line, modificarea design-ului și alte ajustări efectuate unui site deja existent.
DetaliiEste un set de acțiuni ce vizează menținerea funcționalității corecte a site-ului. Suportul administrativ al site-ului constă în verificarea permanentă a capacității de lucru a acestuia, moderarea activității utilizatorilor, actualizarea sistematică a informațiilor.
Detalii