Posibilitățile magazinelor on-line

Crearea unui magazin on-line cu WebUs
reprezintă o combinație a calității înalte, obținute prin utilizarea celor mai noi tehnologii
și un grad înalt de confort în utilizarea produsului final.

hero_mask
De ce WebUs

Modul de a efectua cumpărături on-line devine din ce în ce mai popular în rândul clienților: astfel că la moment 38% din numărul de cumpărături este efectuat online, și acest mod cunoaște o creștere continuă. Experții noștri utilizează activ abordarea ”mobile first”, ceea ce conferă magazinelor online flexibilitatea de a se adapta telefoanelor mobile, vitezei lor de conectare și traficului de date.

De asemenea, abordarea ”mobile first” păstrează nivelul înalt de funcționalitate și informația afișată, disponibile versiunii desktop. Crearea unui magazin online cu WebUs vă garantează cele mai moderne soluții și o rată înaltă de conversie.

DEPĂȘIND
CELE MAI ÎNDRĂZNEȚE
AȘTEPTĂRI
Avantajelenoastre

CALITATE PREMIUM

Agenția web cu ciclu complet WebUs.md propune crearea magazinelor on-line profesionale, de calitate înaltă, ce îmbină cele mai moderne soluții funcționale și de design. Experiența noastră bogată de colaborare cu companii de renume, demonstrează profesionalismul de care dăm dovadă atât în crearea magazinelor on-line, cât și a altor proiecte, fie ele mai simple sau mai complexe. Datorită abilităților noastre dobândite în cele mai diverse domenii prin colaborarea cu o mulțime de companii, avem o viziune largă asupra oricărui proiect și propunem soluții eficiente pentru afaceri.

PREȚURI AVANTAJOASE

WebUs se deosebește pe piață prin oferte comerciale echilibrate. Astfel, numai cu WebUs puteți crea magazine on-line de cea mai înaltă calitate, la cel mai bun preț.

CREȘTEREA VÂNZĂRILOR

Crearea unui magazin on-line vă oferă posibilitatea de a atrage noi clienți. Mai mult ca atât, magazinul on-line nu se limitează în timp și spațiu, și activează în regim continuu. Astfel, clienții Dvs vor putea vizualiza în orice moment oferta Dvs comercială și efectua cumpărături din orice colț al lumii, fără limite de timp.

CONFORT ÎN ADMINISTRARE

Experții WebUs crează panouri de administrare a site-urilor deosebit de facile, ce simplifică administrarea proceselor interne ale magazinelor on-line. Astfel, utilizarea acestora este foarte confortabilă și poate fi realizată intuitiv, fără cunoștințe speciale în domeniu.

FUNCȚIONALITATE DE MARKETING

Încă de la primele etape de concepere a magazinului on-line, WebUs propune soluții funcționale pentru afaceri, ce oferă posibilitatea de a crea diferite promoții, precum reduceri, recomandarea produselor adiționale, coduri promoționale etc. WebUs, de asemenea, elaborează campanii de marketing în conformitate cu procesele de afaceri ale fiecărui client, întrucât acestea influențează direct funcțiile specifice ale magazinului on-line.

EFICIENȚĂ

Magazinele on-line create cu WebUs se deosebesc printr-un nivel înalt de eficiență: funcționalitățile acestuia se adaptează proceselor de afaceri deja existente, iar prin aplicarea celor mai noi soluții IT - se asigură o funcționare excelentă a proceselor comerciale.

ADAPTABILITATE

Un atribut obligatoriu al magazinelor on-line este adaptabilitatea. WebUs utilizează tehnologii de ultimă generație pentru o o adaptabilitate rapidă a site-urilor, astfel încât procurarea produselor și serviciilor oferite de Dvs va fi posibilă direct de pe telefonul mobil.

USABILITY&USER EXPERIENCE

Confortul utilizatorului este prioritatea noastră, întrucât site-urile și magazinele on-line sunt create pentru utilizatori și vizitatori, iar confortul acestora determină acțiunile lor. Experții WebUs sunt cei mai buni în crearea condițiilor unei utilizări confortabile, pentru că luăm în calcul ”User eXperience” – experiențele utilizatorilor și modul de interacționare cu paginile web.

Magazine on-line -
Spectru larg de posibilități
la dispoziția
afacerii Dvs

Crearea magazinelor on-line cu WebUs oferă soluții ultramoderne pentru dezvoltarea afacerii Dvs. Eficiența și calitatea superioară a serviciilor oferite de noi este confirmată de către cei mai mari clienți ai noștri.

CumLucrăm
  • PRIMA ETAPĂ

  • A DOUA ETAPĂ

  • A TREIA ETAPĂ

  • A PATRA ETAPĂ

În procesul de creare a magazinelor on-line experții WebUs, inițial, studiază detaliat istoricul clienților noștri. Este indispensabil pentru noi să cunoaștem poziționarea pe piață a companiei – client, precum și activitățile precedente de marketing. O astfel de cercetare ne oferă detaliile și informațiile necesare despre afacere, procesele de afaceri și specificul acesteia, cu scopul de a adapta magazinul on-line cât mai bine. În cadrul acestei etape experții de profil WebUs cercetează mediul de afaceri și concurenții clienților noștri. În urma cercetării acestor detalii și, luând în calcul strategia de marketing a concurenților, WebUs propune soluții de afaceri mai avantajoase. Prima etapă, de asemenea, presupune și studierea planurilor de afaceri ale clienților, pentru că înțelegerea lor permite crearea unui magazin on-line cu o funcționalitate excelentă.

Următoarea etapă după studierea activităților de afaceri ale clienților noștri, este stabilirea obiectivelor acestora. Pentru a crea un rezumat cât mai exact, precum și pentru a stabili scopurile companiei – client, experții WebUs poartă un dialog activ cu clienții sau cu reprezenanții acestora. În cadrul dialogului sunt abordate subiecte ca tipul magazinului on-line și elementele specifice acestuia. Punerea în discuție a aspectelor viitorului proiect reprezintă un element cheie într-o colaborare eficientă și reciproc avantajoasă. Anume la această etapă WebUs formulează propunerea sa în vederea deservirii și funcționalității magazinului on-line.

A treia etapă constă în determinarea detaliilor tehnice ale viitorului magazin on-line, care la rândul lor au 3 obiective:

  • Stabilirea structurii magazinului on-line – elaborarea unui sistem de trecere de la pagina principală la cele secundare ale magazinului on-line. Această structură reprezintă un „arbore”, în baza căruia, folosind un flux logic, corect, structurat de informații, precum și utilizând corespunzător arealul funcțional de marketing, utilizatorul realizează o acțiune specifică pentru fiecare element sau o pagină – clic, salt la pagina următoare, previzualizare și comandă a produsului sau serviciului.

  • Crearea funcționalităților magazinului on-line – presupune crearea unei liste întregi ce ține de aspectul funcțional, pe care îl va avea magazinul on-line. Aceasta poate include, module precum: cataloage de produse și servicii, primirea și prelucrarea comenzilor on-line, conectarea la servicii de plată on-line, conectare la Google Maps etc. Pentru o funcționare mai eficientă a respectivului proiect, este necesară includerea tuturor modulelor. De asemenea, ele pot influența substanțial elaborarea machetei de design a acestuia.
  • Crearea structurii de categorii și subcategorii a nomenclatorului de produse – elaborarea mega categoriilor, categoriilor și subcategoriilor de produse în strictă conformitate cu standardele web, care, pot fi deosebite de baza de date actuală a clienttului. Crearea unei astfel de structuri trebuie să fie bine gândită și analizată, întrucât modul de amplasare și structurare a produselor și serviciilor influențează direct rata de conversie a magazinului on-line.

În etapa a treia experții WebUs își formează viziunea finală asupra proiectului.

După finalizarea etapelor menționate anterior, demarează lucrările propriu-zise de creare a site-ului. Etapa a patra este una din cele mai voluminoase și cuprinde câțiva pași:

  • Elaborarea schemei bloc a magazinului on-line – crearea logicii de aprovizionare a blocurilor informaționale, cât și a altor blocuri ce se afișează sub formă de diagramă. De asemenea, în procesul de elaborare a schemei bloc, se pun accentele logice și de marketing, care vor îndemna utilizatorul să efectueze cumpărături. La această etapă sunt concepute detaliile ce vor contribui la creșterea ratei de conversie și usability a viitorului magazin on-line: amplasarea blocurilor cu informația despre produse, amplasarea butoanelor funcționale și a celor de navigare - toate elementele ce vor influența vânzările.
  • Crearea fișierului de evidență și conținut – documentul care va include lista cu conținut pentru completarea magazinului on-line cu informația despre produse, precum și proprietățile conținutului. Spre exemplu, va fi indicată mărimea și tipul fotografiei unui produs sau serviciu.
  • Crearea fișierelor cu conținut – un document în format Excel, unde este afișată informația despre produsele și serviciile magazinului on-line. Experții WebUs, în conformitate cu detaliile tehnice ale magazinului on-line, elaborează logica și forma fișierului. Ulterior, WebUs transmite fișierul respectiv clientului, pentru completarea acestuia. În cazul, în care clientul dorește să completeze fișierul în mod automat, și nu manual, sistemul său de evidență trebuie setat în mod individual, astfel, încât fișierul să corespundă standardelor de elaborare.
  • Crearea machetei de design – crearea stilului vizual al magazinului on-line. Macheta de design poate fi creată în două moduri. Prima modalitate, presupune crearea machetei de design în baza brand-book-ului clientului, unde sunt indicate toate elementele de design, logotipul, gama de culori precum și mărimea și fontul textului. A doua modalitate, este crearea unei machete de design absolut noi. Experții WebUs crează un design absolut nou cu o gamă unică de culori, în baza căruia va fi elaborat aspectul și stilul magazinului on-line. Acest lucru include, de asemenea, și mărimea, și fontul textului, precum și elementele interactive ale site-ului. Ulterior sunt create elementele de identitate, care se vor încadra cu ușurință în aspectul general.În procesul de creare a machetelor de design, se ia în considerare totalitatea funcțiilor oferite de magazinul on-line.

Toate deciziile în etapele de elaborare a magazinului on-line se iau de comun acord cu clientul.

  • Codificare și crearea aspectului – la această etapă experții WebUs transferă macheta de design direct pe pagina magazinului on-line, care va fi utilizat și vizitat de potențialii cumpărători. Echipa noastră utilizează tehnologii de ultimă generație și medote inedite pentru a îndeplini toate sarcinile de afaceri. În cadrul acestui proces, de asemenea, se asigură compatibilitatea cu toate browserele existente. Un element cheie al magazinelor on-line este adaptabilitatea acestora: WebUs crează magazine on-line care își păstrează funcționalitatea excelentă și afișarea corectă disponibilie și pentru telefoanele mobile. Datorită adaptabilității de afișare a magazinului on-line, clienții Dvs vor avea posibilitatea de a efectua cumpărături direct de pe telefoanele mobile.
  • Elaborarea dinamicii magazinului on-line – la etapa actuală de dezvoltare a tehnologiilor de design web, o dinamică bine gândită are un rol important, astfel, încât aceasta determină experiența utilizatorului: reacțiile în urma interacțiunii cu magazinul on-line. Elementele dinamice fac interacțiunea cu site-ul mai confortabilă pentru utilizator.
  • Principiul de joc – elementele în mișcare transformă utilizarea site-ului într-un joc original ce permite extinderea numărului de clienți. Acest efect se obține prin adăugarea elementelor interactive. Spre exemplu, dinamica site-ului indică câmpurile necompletate de utilizator, fără o reîncărcare suplimentară a site-ului, fapt ce permite economisirea de timp în crearea comenzii și oferă senzația unei interfețe prietenoase a magazinului on-line.
  • Experții Webus utilizează în procesul de creare a dinamicii magazinelor on-line cele mai noi soluții tehnice JavaScript și alte limbaje de programare care se bucură de popularitate. De asemenea, pentru elaborarea elementelor în mișcare, WebUs utilizează tabele de tip cascadă CSS, de ultimă generație.
  • Funcționalitatea dinamică elaborată de echipa noastră, se adaptează cu ușurință și telefoanelor mobile, astfel încât magazinele on-line se afișează corect atât pe telefoanele mobile, cât și pe monitoarele cu rezoluție înaltă.
  • Adițional dezvoltării modelelor generale de elemente în mișcare, experții agenției cu ciclu complet WebUs.md, elaborează dinamici individuale pentru magazine on-line, care corespund cu precizie scopurilor clientului.
  • Plasarea pe server și testarea– proiectele noastre sunt testate și verificate de experții noștri, cu scopul depistării unor eventuale greșeli. În particular, se verifică funcționarea magazinului on-line, greșelile de programare, precum și corespunderea acestuia cu cerințele clientului.
Servicii Suplimentare
Optimizare SEO

Magazinele on-line necesită deseori și optimizare SEO. Optimizarea SEO, datorită anumitor cuvinte cheie des utilizate în căutarea unor servicii și produse, vor aduce site-ul pe primele pagini ale motoarelor de căutare. Optimizarea SEO influențează rata de conversie, întrucât promovarea magazinului on-line extinde numărul clienților potențiali.

Detalii
Conectarea la sisteme de plăți on-line

Pentru a deveni mai confortabil și eficient, magazinul on-line necesită conectarea la sistemele de plăți on-line, astfel, încât utilizatorul are posibilitatea de a achita produsul în momentul procurării acestuia. WebUs este partenerul băncii comerciale VictoriaBank în conectarea sistemelor de plăți on-line prin intermediul VISA și MasterCard. De asemenea, WebUs vă oferă posibilitatea unică de conectare a magazinelor virtuale la sistemele de plăți on-line și prin intermediul PayPal, BitCoin etc.

Detalii
Administrarea site-ului

Suportul oferit pentru o funcționare corectă a magazinelor web presupune un set de măsuri în verificarea funcționalității magazinelor on-line, actualizarea informațiilor deja existente și moderarea activității utilizatorilor acestuia.

Detalii
Suport Tehnic

Programarea oricărui magazin on-line, chiar și a unuia creat recent, necesită suport tehnic. Limbajele de programare se reîncarcă zilnic, de aceea urmărirea schimbărilor în acest sens și efectuarea corectărilor este necesară, pentru o funcționare eficientă și stabilă a magazinelor virtuale.

Detalii
Hosting

Magazinele on-line contemporane necesită o găzduire și amplasare calitativă: un spațiu virtual pe server, unde vor fi salvate toate datele despre produse, clienți etc. WebUs, de asemenea, propune clienților săi cea mai bună soluție pentru siguranța virtuală a magazinelor web – crearea unei copii de rezervă, absolut gratuit.

Detalii
Doar magazine on-line care vând
index-skills-icon2 index-skills-icon3
Vineri

Azi ești invitatul nostru. Ne-ai ajuta să alegem: croissant cu champagne sau bere cu crevete.