Experții agenției cu ciclu complet WebUs, dețin o experiență bogată în diferite domenii, și pe diverse segmente de piață, precum și pe piețele autohtone, și cele din UE, SUA, și Canada.
Administrarea reputației pe internet ORM/SERM – este o soluție complexă de promovare a companiei, mărcii comerciale, produselor și serviciilor, înbunătățind astfel imaginea acestora în fața publicului larg, calitatea accesărilor, și crescând traficul de utilizatori pe site.
Oferta noastră
Prețurile serviicilor ORM/SERM de administrare a reputației, inclusiv soluțiile anti-criză sunt calculate în mod individual. Factorii ce influențează prețul sunt: scopurile și sarcinile ce urmează a fin îndeplinite, nivelul de dificultate a afacerii și a segmentului de afaceri, precum și situația curentă a afacerii, și reputația acesteia pe internet..
Eficiență
Experții WebUs au elaborat o serie de soluții eficiente pentru înbunătățirea reputației pe internet, ceea ce influențează pozitiv procesele de afaceri ale clientului.
Creșterea vânzărilor
O campanie ORM/SERM bine gîndită și demarată corect, influențează substanțial creșterea vânzărilor, atrăgând noi clienți ce sunt interesați de serviciile și produsele propuse de deținătorul site-ului.
Formarea clientelei fidele
ORM/SERM influențează procesul de creare a grupurilor de clienți fideli, întrucât imaginea promovată și informația afișată este una pozitivă, astfel, compania, marca comercială, produsele sau serviciile se disting din multitudinea existentă pe piață, un alt argument este că utilizatorii tind să ofere o credibilitate mai înaltă serviciilor și produselor ce au o imagine bună pe internet, inclusiv pe rețelele de socializare.
Soluții personalizate
Procesele de administrare a reputației se bazează exculsiv pe abordări individuale, unde sunt luate în calcul proprietățile afacerii și a pieței, precum și scopurile propuse de compania – client.
Procese regulate, de urmărire a indicatorilor de bază(menționarea, citarea în presă, comentariile și reacțiile pozitive/negative) pe internet, precum și efectuarea lucrărilor de înbunătățire a acestora:
Mecanisme speciale de comunicare, cu scopul de creștere a reptuației în momente de criză (fluxuri de reacții și comentarii negative, Black PR din partea concureților, înbunătățirea istoricului reputației).
Pentru o administrare eficientă a reputației pe internet, este necesară cunoașterea proceselor de afaceri, a proprietăților afacerii, precum și a pieții, ce oferă o înțelegere mai bună a direcțiilor de dezvoltare.
Analizarea datelor, efectuată atât cu ajutorul serviciilor comune(motoarele de căutare) cât și prin intermediul unor instrumente speciale de monitorizare a reputației pe internet. Pentru o analiză detaliată a reputației pe internet, este necesară colectarea urmărtoarelor date:
- Poziționarea site-ului pe motoarele de căutare
- Menționarea site-ului în Mass Media
- Actualizarea site-ului
- Credibilitatea oferite de clienți noutăților de pe site
- Activitățile de pe rețelele de socializare
- Numărul de reacții pozitive ale utilizatorilor, despre companie, marcă comercială, produs sau serviciu
După prezentarea rezultatelor analizei, de comun acord cu clientul, sunt identificate sarcini și scopuri ce urmează a fi îndeplinite. La aceată etapă este necesară conștientizarea faptului că, procesul de administrare a reputației pe internet este unul de termen lung, iar primele rezultate vor apărea după o anumită perioadă te timp, în funcție de situația actuală.
După identificarea și confirmarea sarcinilor și scopurilor, este efectuată studierea unui anumit segment de clienți. De asemenea este necesară stabilirea corectă a grupurilor socio-demografice de clienți și atitudinea lor față de companie, marcă comercială, produs sau serviciu.
După identificarea și segmentarea publicului țintă, experții încep procesul de creare a strategiei de administrare a reputiației pe internet, în baza proprietăților grupurilor de potențiali clienți. Strategia de adminstrare a reputației pe internet include:
- SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, permite afișarea site-ului în topul rezultatelor de căutare, în baza nucleului semantic format de experți: fraze/cuvinte cheie, ce sunt mai des utilizate de utilizatori, ce au legătură cu activitatea site-ului. Mai multe detalii despre acest proces, puteți citi aici
- Strategie SEM – marketingul de căutare influențează poziționarea site-ului, inclusiv cu ajutorul publicității contextuale, și a accesărilor calitative.
- CMM – administrarea reputației pe internet este imposibilă fără un conținut calitativ, ce corespunde atât ORM/SERM cât și intereselor utilizatorilor. Conținutul calitativ include fraze/cuvinte cheie, cu o anumită densitate ce sunt inserate în conformitate cu recomandările strategiei SEM. Pe lângă cele enumerate anterior, strategia CMM include:
- SMM– formarea strategiei de afișare a companiei, mărcii comerciale, produsului sau serviciului, pe rețelele de socializare. De asemenea sunt identificate tipurile de publicare ce corespund fiecărei rețele de socializare în parte, fapt care contribuie la calitatea conținutului afișat și a atitudinii utilizatorilor față de deținătorul publicației.
Identificarea tipului de publicații
1. Declarații de presă
2. Noutăți
3. Texte pentru site-uri
4. Texte – reacții
Identificarea platformei de publicare
Propriul site
Profilurile companiei pe rețelele de socializare
Forumuri
Site-uri pentru reacții și comentarii
Bloguri
După ce strategia este stabilită, este importantă formularea și crearea unei viziuni clare despre felul în care va fi afișat conținutul, și periodicitatea publicării acestuia. Pentru acest lucur, experții WebUs, crează un plan de conținut pentru fiecare strategie de dezvoltare(termen lung/scurt). Acest plan este unul flexibil, ce permite efectuarea modificărilor în caz de necesitate.
La această etapă este implementat planul de conținut elaborat la etapa anterioară. Experții crează materiale autentice și în același timp interesante pentru publicul țintă, în conformitate cu regulile platformei unde va fi publicat materialul.
Cu scopul de creștere a eficienței a serviciului de administrare a reputației pe internet, este necesară monitorizarea permanentă a reacțiilor utilizatorilor la activitățile ORM/SERM.
Experții WebUs, analizează în permanență rezultatele procesului de monitorizare. În baza datelor obținute, sunt introduse modificări în strategie, și în planul de sarcini și scopuri.
Acest serviciu constă în promovarea suplimentară a site-ului prin motoarele de căutare, și constă dintr-o serie de măsuri luate în legătură cu optimizarea internă și externă a site-ului. Scopul promovării SEO este acela de a plasa site-ul în topul rezultatelor de interogare a motoarelor de căutare Google, Yandex, Yahoo și influențează pozitiv numărul de vizitatori, prin atragerea potențialilor clienți.
DetaliiO abordare sistematică de creare și administrare a conținutului pe site, cu scopul de creștere a eficienței site-ului, a ratei de conversie și a vânzărilor.
DetaliiAveți nevoie de pagină web personală sau business site?! Elaborarea site-utilor împreună cu WebUs înseamnă obținerea unui instrument comod și util de gestionare virtuală afacerilor. Cu fiecare proiect realizat, devenim mai buni în ceea ce facem, astfel încât fiecare site creat este mai eficient decât precedentul.
DetaliiMagazinele on-line sunt un intrument modern de vânzare a produselor și serviciilor cu posibilități nelimitate de creștere a numărului de clienți, motiv pentru care se bucură de o popularitate înaltă în rândul oamenilor de afaceri. Acest lucru face din magazinele on-line o investiție de succes în afacerea Dvs.
Detalii