ORM - Online Reputation Management

Optimizarea ratei de conversie a site-ului reprezintă o serie de măsuri interprinse cu scopul de a mări numărul de acțiuni ale utilizatorilor pe site (procurarea produsului sau serviciului, apelare, crearea comenzilor, etc). Administrarea reputației pe internet este un proces de controlare și rectificare a viziunilor publicului asupra companiei, mărcilor comerciale, produselor și serviciilor. Administrarea reptuației pe internet include două direcții:
hero_mask
De ce WebUs

Experții agenției cu ciclu complet WebUs, dețin o experiență bogată în diferite domenii, și pe diverse segmente de piață, precum și pe piețele autohtone, și cele din UE, SUA, și Canada.

Administrarea reputației pe internet ORM/SERM – este o soluție complexă de promovare a companiei, mărcii comerciale, produselor și serviciilor, înbunătățind astfel imaginea acestora în fața publicului larg, calitatea accesărilor, și crescând traficul de utilizatori pe site.

Depășind
cele mai îndrăznețe
Așteptări
Noi propunem

Oferta noastră

Prețurile serviicilor ORM/SERM de administrare a reputației, inclusiv soluțiile anti-criză sunt calculate în mod individual. Factorii ce influențează prețul sunt: scopurile și sarcinile ce urmează a fin îndeplinite, nivelul de dificultate a afacerii și a segmentului de afaceri, precum și situația curentă a afacerii, și reputația acesteia pe internet..

ServiciuPreț
SEO copywriting
(1000 de caractere)
7 euro
Copywriting
(1000 de caractere)
6 euro
SEO rewriting
(1000 de caractere)
6 euro
Rewriting
(1000 de caractere)
5 euro
Avantajeleoferite

Eficiență

Experții WebUs au elaborat o serie de soluții eficiente pentru înbunătățirea reputației pe internet, ceea ce influențează pozitiv procesele de afaceri ale clientului.

Creșterea vânzărilor

O campanie ORM/SERM bine gîndită și demarată corect, influențează substanțial creșterea vânzărilor, atrăgând noi clienți ce sunt interesați de serviciile și produsele propuse de deținătorul site-ului.

Formarea clientelei fidele

ORM/SERM influențează procesul de creare a grupurilor de clienți fideli, întrucât imaginea promovată și informația afișată este una pozitivă, astfel, compania, marca comercială, produsele sau serviciile se disting din multitudinea existentă pe piață, un alt argument este că utilizatorii tind să ofere o credibilitate mai înaltă serviciilor și produselor ce au o imagine bună pe internet, inclusiv pe rețelele de socializare.

Soluții personalizate

Procesele de administrare a reputației se bazează exculsiv pe abordări individuale, unde sunt luate în calcul proprietățile afacerii și a pieței, precum și scopurile propuse de compania – client.

Două direcții de bază
Administrarea reputației pe internet este un proces de controlare și rectificare a viziunilor publicului asupra companiei, mărcilor comerciale, produselor și serviciilor. Administrarea reptuației pe internet include două direcții de bază
1
Administrarea reputației pe internet

Procese regulate, de urmărire a indicatorilor de bază(menționarea, citarea în presă, comentariile și reacțiile pozitive/negative) pe internet, precum și efectuarea lucrărilor de înbunătățire a acestora:

2
Administrarea reptuației pe internet în momente de criză

Mecanisme speciale de comunicare, cu scopul de creștere a reptuației în momente de criză (fluxuri de reacții și comentarii negative, Black PR din partea concureților, înbunătățirea istoricului reputației).

Etapele de lucru
1
Analiza afacerii și a pieței

Pentru o administrare eficientă a reputației pe internet, este necesară cunoașterea proceselor de afaceri, a proprietăților afacerii, precum și a pieții, ce oferă o înțelegere mai bună a direcțiilor de dezvoltare.

2
Analiza reputației curente

Analizarea datelor, efectuată atât cu ajutorul serviciilor comune(motoarele de căutare) cât și prin intermediul unor instrumente speciale de monitorizare a reputației pe internet. Pentru o analiză detaliată a reputației pe internet, este necesară colectarea urmărtoarelor date:

  • Poziționarea site-ului pe motoarele de căutare
  • Menționarea site-ului în Mass Media
  • Actualizarea site-ului
  • Credibilitatea oferite de clienți noutăților de pe site
  • Activitățile de pe rețelele de socializare
  • Numărul de reacții pozitive ale utilizatorilor, despre companie, marcă comercială, produs sau serviciu

3
Identificarea scouprilor și sarcinilor

După prezentarea rezultatelor analizei, de comun acord cu clientul, sunt identificate sarcini și scopuri ce urmează a fi îndeplinite. La aceată etapă este necesară conștientizarea faptului că, procesul de administrare a reputației pe internet este unul de termen lung, iar primele rezultate vor apărea după o anumită perioadă te timp, în funcție de situația actuală.

4
Analizarea și segmentarea publicului țintă

După identificarea și confirmarea sarcinilor și scopurilor, este efectuată studierea unui anumit segment de clienți. De asemenea este necesară stabilirea corectă a grupurilor socio-demografice de clienți și atitudinea lor față de companie, marcă comercială, produs sau serviciu.

5
Crearea strategiei

După identificarea și segmentarea publicului țintă, experții încep procesul de creare a strategiei de administrare a reputiației pe internet, în baza proprietăților grupurilor de potențiali clienți. Strategia de adminstrare a reputației pe internet include:

  • SEO – optimizarea pentru motoarele de căutare, permite afișarea site-ului în topul rezultatelor de căutare, în baza nucleului semantic format de experți: fraze/cuvinte cheie, ce sunt mai des utilizate de utilizatori, ce au legătură cu activitatea site-ului. Mai multe detalii despre acest proces, puteți citi aici
  • Strategie SEM – marketingul de căutare influențează poziționarea site-ului, inclusiv cu ajutorul publicității contextuale, și a accesărilor calitative.
  • CMM – administrarea reputației pe internet este imposibilă fără un conținut calitativ, ce corespunde atât ORM/SERM cât și intereselor utilizatorilor. Conținutul calitativ include fraze/cuvinte cheie, cu o anumită densitate ce sunt inserate în conformitate cu recomandările strategiei SEM. Pe lângă cele enumerate anterior, strategia CMM include:
  • Identificarea tipului de publicații

    1. Declarații de presă

    2. Noutăți

    3. Texte pentru site-uri

    4. Texte – reacții

    Identificarea platformei de publicare

    Propriul site

    Profilurile companiei pe rețelele de socializare

    Forumuri

    Site-uri pentru reacții și comentarii

    Bloguri

  • SMM– formarea strategiei de afișare a companiei, mărcii comerciale, produsului sau serviciului, pe rețelele de socializare. De asemenea sunt identificate tipurile de publicare ce corespund fiecărei rețele de socializare în parte, fapt care contribuie la calitatea conținutului afișat și a atitudinii utilizatorilor față de deținătorul publicației.

6
Crearea planului de conținut

După ce strategia este stabilită, este importantă formularea și crearea unei viziuni clare despre felul în care va fi afișat conținutul, și periodicitatea publicării acestuia. Pentru acest lucur, experții WebUs, crează un plan de conținut pentru fiecare strategie de dezvoltare(termen lung/scurt). Acest plan este unul flexibil, ce permite efectuarea modificărilor în caz de necesitate.

7
Pregătirea materialelor și publicarea acestora

La această etapă este implementat planul de conținut elaborat la etapa anterioară. Experții crează materiale autentice și în același timp interesante pentru publicul țintă, în conformitate cu regulile platformei unde va fi publicat materialul.

8
Monitorizare

Cu scopul de creștere a eficienței a serviciului de administrare a reputației pe internet, este necesară monitorizarea permanentă a reacțiilor utilizatorilor la activitățile ORM/SERM.

9
Analiza rezultatelor

Experții WebUs, analizează în permanență rezultatele procesului de monitorizare. În baza datelor obținute, sunt introduse modificări în strategie, și în planul de sarcini și scopuri.

Servicii Suplimentare
Promovare SEO

Acest serviciu constă în promovarea suplimentară a site-ului prin motoarele de căutare, și constă dintr-o serie de măsuri luate în legătură cu optimizarea internă și externă a site-ului. Scopul promovării SEO este acela de a plasa site-ul în topul rezultatelor de interogare a motoarelor de căutare Google, Yandex, Yahoo și influențează pozitiv numărul de vizitatori, prin atragerea potențialilor clienți.

Detalii
Content Marketing Magement

O abordare sistematică de creare și administrare a conținutului pe site, cu scopul de creștere a eficienței site-ului, a ratei de conversie și a vânzărilor.

Detalii
Crearea site-urilor

Aveți nevoie de pagină web personală sau business site?! Elaborarea site-utilor împreună cu WebUs înseamnă obținerea unui instrument comod și util de gestionare virtuală afacerilor. Cu fiecare proiect realizat, devenim mai buni în ceea ce facem, astfel încât fiecare site creat este mai eficient decât precedentul.

Detalii
Crearea magazinelor on-line

Magazinele on-line sunt un intrument modern de vânzare a produselor și serviciilor cu posibilități nelimitate de creștere a numărului de clienți, motiv pentru care se bucură de o popularitate înaltă în rândul oamenilor de afaceri. Acest lucru face din magazinele on-line o investiție de succes în afacerea Dvs.

Detalii
Hosting

Atribuirea unui spațiu special, pe serverele noastre, pentru site-ul Dvs, și conținutul acestuia. De asemenea există posibilitatea de a crea copii de rezervă a site-ului pentru restabilirea ulterioară a acestuia, în caz de necesitate.

Detalii
Interactiv Captivant Lucrativ
Clienții spun... De ce Webus?

Rogob.md

"Site-ul nou ne-a permis să avem o activitate on-line mai sporită"
Valentin Duborvski
Marketing Director FPC „Rogob”

Compania este una tânără , băieții știu ce fac, vin întotdeauna cu soluții și sfaturi pentru a atinge rezultate. Pot să recomande soluții la care nu v-ați așteptat sau arăta noi obiective, pe care le puteți atinge prin intermediul instrumentelor on-line...

Neocomputer.md

"Ne-au convins prin tehnologia și prin metodele care le folosesc"
Iurie Berzan
Director

Când am început să studiem companii, care se ocupă de crearea și dezvoltarea site-lor, am analizat mai multe firme cu respective oferte. De ce ne-am oprit la WebUs? În primul rând, am avut un dialog din start destul de normal. Ne-au...

Plastal.md

"Părerea mea despre colaborarea cu WebUs este una pozitivă"
Marcela Hîncota
Director de marketing și vânzări

Experții WebUs au venit cu un șir de recomandări ca site-ul nostru să fie nu doar unul atractiv, ci să fie și comod în utilizare și să fie capabil să vîndă produsele noastre. Am avut o viziune asupra funcționalităților site-ului, dar echipa WebUs...

Cristis.md

"WebUs este o echipă tânără, foarte creativă și foarte dinamică"
Lucia Berdos
Proprietara salonului, femeie de afaceri

Noi suntem foarte bucuroși să colaborăm cu WebUs, pentru că în cadrul acestei agenții se regăsesc experți tineri, dinamici și creativi. Echipa corespunde tuturor criteriilor noastre: iar noi dorim să vedem site-ul nostru la fel de dinamic...

Caritas.md

"Atitudinea echipei de la WebUs eeste una foarte constructivă"
Otilia Sîrbu
Director Caritas Moldova

A fost o colaborare destul de bună și pot spune că echipa WebUs a adăgat la proiectul nostru inițial foarte multe idei. De exemplu, recomandau strategii de marketing și de design, la care noi nu ne gândisem.Ei au făcut o analiză de piață și...

MandarinModels.com

"Sunt extrem de recunoscătoare că am fost auziți și înțeleși"
Veronica Cuznețova
Director

În primul rând mi-a plăcut faptul că experții WebUs ne-au înțeles. Afacerea noastră este foarte specifică, și pentru noi este foarte importantă funcționalitatea și ergonomia, întrucât clienții noștri au nevoie de un acces rapid la...

Policolor.md

"Experții WebUs au știut să ne ofere soluții eficiente"
Igor Isipciuc
Director

Experții WebUs ne-au propus soluții eficiente. Nu a fost necesar să explicăm nimic, în timp ce nouă ni s-a oferit mult mai mult decât noi am considerat că vom primi. Site-ul elaborat de WebUs pentru noi este acel instrument care ne aduce...

Indigo-holding.com

"Ei sunt experți, sunt deschiși și orientați către clienți"
Igor Ghiter
Director

Am impresii foarte bune de la colaborarea noastră cu WebUs. Se deosebesc prin eficiență înaltă, flexibilitate în lucru, profesionalism, sunt permanet pe fir și permanent lucrează asupra tuturor propunerilor, adică sunt orientați către client...

anasozu.com

"Am primit de la WebUs un site foarte bun, foarte reușit"
Todur Zanet
Redactor-Șef

Dacă azi aș avea nevoie de un alt site, cu siguranță că aș apela din nou la experții WebUs, pentru că colaborarea echipei WebUs cu mine și cu ediția periodică Ana Sozu mi-a lăsat doar impresii plăcute. De aceea, eu personal...

Rogob.md

"Site-ul nou ne-a permis să avem o activitate on-line mai sporită"
Valentin Duborvski
Marketing Director FPC „Rogob”

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Compania Rogob este cea mai mare înterprindere de procesare a cărnii din Republica Moldova.  În acest moment producem și comercializăm produsele noastre prin intermediul unei rețele ce cuprinde peste 3500 de puncte de vânzare, care aparțin partenerilor și distribuitorilor noștri, dar și în cele 15 puncte de vânzare din propria noastră rețea de magazine.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Compania noastră a fost lansată în 1997. Pe parcursul istoriei sale am avut câteva versiuni ale site-ului. Versiunea precedentă a fost elaborată vreo 3 ani în urmă. Era un site catalog a produselor noastre. Dar, ca urmare a modificării stilului companiei, a intervenit necesitatea de a-l schimba. Și iată acestă colaborare cu WebUs, pe care am avut-o, a fost exact în această perioadă de restyling a imaginii companiei.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Colaborarea noastră a fost una fructuoasă. Băieții ne-a ajutat să definim Caietul de Sarcini pentru site-ul companiei, fiind mai experimentați și înțelegând trendurile de dezvoltare a web-ului mai bine decât noi.  Compania este una tânără , băieții știu ce fac, vin întotdeauna cu soluții și sfaturi pentru a atinge rezultate. Pot să recomande soluții la care nu v-ați așteptat sau arăta noi obiective, pe care le puteți atinge prin intermediul instrumentelor on-line.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Site-ul nou ne-a permis să avem o activitate on-lie mai sporită. Toate companiile media, pe care le organizam până la acest site, nu includeau și partea on-line de clienți. Însă din moment ce-a apărut site-ul nou, am început și o activitate prodgioasă pe internet. Acum toate companiile media, pe care le avem, le dublăm și on-line. Astfel, valorificăm și partea de consumatori, ce se informează de pe internet.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Cu siguranță! Chiar și am recomandat deja agenția la câțiva parteneri, care au avut nevoie de asemenea servicii. Cu certitudine pot spune că sunt profesioniști în domeniul.

Neocomputer.md

"Ne-au convins prin tehnologia și prin metodele care le folosesc"
Iurie Berzan
Director
Povestiți-ne despre afacerea Dvs…
Activăm deja de 10 ani pe piață. Vindem calculatoare, laptopuri, telefoane, oferim și servicii de reparare a acestora. Ne poziționăm mai mult pentru clienții end-user și persoane juridice.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Am avut două versiuni. O versiune era facută de niște studenți, după care a încercat o companie să facă un site, dar ceva tot nu mergea funcțional și am decis să ne oprim la compania WebUs, pentru că, analizând din mai multe puncte de vedere, am hotarât ca ei sunt cei mai profesionali și lucrează la nivel foarte înalt.


Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?

Când am început să studiem companii, care se ocupă de crearea și dezvoltarea site-lor, am analizat mai multe firme cu respective oferte. De ce ne-am oprit la WebUs? În primul rând, am avut un dialog din start destul de normal. Ne-au convins prin tehnologia și prin metodele pe care le folosesc colaboratorii de la WebUs – într-adevar se merita de a lucra anume cu o companie profesională.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Noul site ne ajută să ne dezvoltăm. Acum se pune accent puternic pe internet și posibilitățile, pe care le oferă. Și noi am decis să facem o investiție mai serioasa în site-ul nostru, care respectiv ne ajută să creștem vânzările.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Permanent recomandăm echipa WebUs clienților și partenerilor noștri, pentru ca e o companie foarte serioasă. În primul rând acest fapt merge de la management, de la administrator. Se vede că orice lucru, orice sarcină, care este pusă în fața companiei se rezolva foarte operativ și foarte bine.

Plastal.md

"Părerea mea despre colaborarea cu WebUs este una pozitivă"
Marcela Hîncota
Director de marketing și vânzări

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Compania noastră se numește Plastal S.R.L. Activitatea pe care o desfășurăm se bazează pe producerea și instalarea construțiilor translucide, iar din 2004 suntem pe piața de uși și ferestre, utilizând sistemul de profil german de origine europeană - Rehau.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Până la WebUs am avut site, dar era unul nelucrativ și, sincer vorbind, era, pe lângă toate, nefinisat.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Doar pozitive, pentru că, în primul rând, toți termenii, la care am convenit, au fost respectați. De asemena, a fost plăcut că experții WebUs au venit cu un șir de recomandări ca site-ul nostru să fie nu doar unul atractiv, ci să fie și comod în utilizare și să fie capabil să vîndă produsele noastre. Am avut o viziune asupra funcționalităților site-ului, dar echipa de profesioniști ne-au propus soluții mult mai eficiente, astfel încât pagina  noastră web a devenit și mai eficientă. Și, desigur, aceste impresii vin și din exterior, de la clienții noștri, care ne spun că site-ul nostru este unul bun.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Noul site ne ajută foarte mult. Permament verificăm converisa site-ului și cea mai mare parte din cumpărători devin clienții noștri, după ce au vizitat pagina noastră web. Întotdeauna întrebăm cum clienții au aflat despre noi și deseori aceștia explică alegerea lor prin faptul că am investit într-un site de calitate, care reflectă nu doar ofertele companiei ci și activitatea ei, per ansamblu.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Da, aș recomanda. De ce? În primul rând, pentru că echipa WebUs are un algoritm de lucru foarte bine pus la punct: știu ce au de făcut și știu cum să o facă. De asemenea, ei s-au integrat în termenii restrânși, pe care i-am stabilit, sunt mobili și flexibili. Pe lângă faptul, că dau recomandări de valoare, ei ascultă doleanțele clienților, și nu spun, cum se obișnuiește: "toată lumea așa face și voi trebuie să faceți la fel". Ei abordează clienții în mod individual și este o calitate foarte valoroasă.

Cristis.md

"WebUs este o echipă tânără, foarte creativă și foarte dinamică"
Lucia Berdos
Proprietara salonului, femeie de afaceri
Povestițe-ne despre afacerea Dvs…
Suntem salonul de frumusețe Cristis. Existăm pe piață deja de 19 ani. Cristis prestează servicii în domeniul frumuseții: diferite tipuri de freze, aranjare a părului, proceduri moderne de îngrijire a părului, corpului și a feței.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Până la colaborarea noastra cu WebUs am avut deja un site, însă era învechit și nu răspundea cerințelor actuale. Ne-am dorit un site care să reflecte tendințele la zi în sfera frumuseții și a stilului, trenduri de care ne ghidăm în activitatea noastră cotidiană. Respectiv, am vrut ca site-ul nostru să fie anume așa: frumos, stilat, modern.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Ne-a făcut plăcere să conlucrăm cu WebUs, pentru că este o echipă tânără, foarte creativă și foarte dinamică. Au știut să răspundă perfect și în termen cerințelor noastre, iar noi ne-am dorit să fie la fel de dinamic și stilat. Solicitările noastre au fost auzite și înțelese corect și toate doleanțele noastre și-au găsit reflecția în design-ul și funcționalitățile site-ului.

Ce impact a avut nous site asupra business-ului Dvs?
Site-ul are o imortanță mare pentru noi, iar numărul de clienții, după cum putem urmări, a crescut sensibil. Mai mult ca atît, acest indice este în continuă creștere. Considerăm că acest fapt se datorează că clienții potențiali au posibilitatea de a face cunoștință preventiv, vizitând site-ul nostru și îți poate crea o impresie vizavi de imaginea acesteia, serviciile prestate, posibilitățile pe care le poate oferi. Toate acestea sunt factorii care influențează decizia de a ne vizita sau nu.

Ați recomanda partenerilor colaborarea cu WebUs?
Dacă cineva din prieteni m-ar ruga să recomand vreo companie, care crează site-uri de calitate, cu sufletul curat și din toată inima aș recomanda agenția voastră - WebUs.

Caritas.md

"Atitudinea echipei de la WebUs eeste una foarte constructivă"
Otilia Sîrbu
Director Caritas Moldova
Povestiți-ne despre organizația Dvs...
Fondul de binefacere Caritas Moldova este un departament al bisericii romano-catolice. Anul trecut am aniversat 20 de ani de activitate în Republica Moldova. Caritas Moldova este o parte a confederației globale Caritas Internationalis, ce cuprinde 7 regiuni ale lumii, inclusiv cea Europeană. Activitatea noastră cuprinde programe de asistență socială și dezvoltare a comunității catolice din Republica Moldova. Lucrăm foarte mult cu persoanele social-vulnerabile, iar în acest sens suntem asistați de voluntari.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Site-ul pe care l-am avut până la WebUs era mult mai simplu, făcut cu mulți ani în urmă. De aceea, nici versiunea lui tehnică nu poate fi comparată cu cea de astăzi. Practic, erau 3 site-uri adunate în unul singur, cu funcții foarte simple și reduse la ora respectivă.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
A fost o colaborare destul de bună și pot spune că echipa WebUs a adăgat la proiectul nostru inițial foarte multe idei. De exemplu, recomandau strategii de marketing și de design, la care noi nu ne gândisem. Ei au făcut o analiză de piață și în baza acesteia au îmbunătățit proiectul nostru.

Ce impact a avut noul site asupra organizației Dvs?
De fapt, au fost introduse pe noul site multe funcționalități interactive, gen: donații on-line, formulare pentru beneficiari, pentru persoane ce au nevoie de ajutor și pentru persoane ce pot oferi ajutor și pot face donații. La fel, am dezvolatat împreună cu banca și WebUs un sistem de plăți on-line, fiind iarăși un instrument ușor de administrat.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Eu cred că atitudinea echipei de la WebUs eeste una foarte constructivă. Ei întotdeauna găsesc soluții. De aceea, cu mare drag recomand echipa WebUs altor parteneri de-a noștri.

MandarinModels.com

"Sunt extrem de recunoscătoare că am fost auziți și înțeleși"
Veronica Cuznețova
Director

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Suntem agenția de modele Mandarin, activitatea căreia reprezintă promovarea modelelor pe piața autohtonă, dar și cea internațională. În mare parte clienții noștri sunt de peste hotare, de aceea site-ul este în mare parte destinat clienților noștri internaționali.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs1?
Nici nu-mi amintesc bine acum… era unul neautentic și nu prea îl utilizam. Versiunea precedentă era complicat în navigare, neergonomic, nu dispunea de soluții funcționale relevante și cel mai important -avea un design neactual.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
În primul rând, a fost plăcut că experții WebUs au înțeles din prima ce produs ne dorim. Avem un tip de afcere mai specific și reieșind din faptul că clienții noștri au nevoie de acces rapid la informații, funcționalitatea, ergonomia, o navigare simplă - au un rol primordial. Sunt foarte recunoscătoare că am fost auziți, iar cerințele noastre înțelese, pentru că viziunea noastră asupra site-ului diferă de una standard.

Cum noul website a afectat business-ul Dvs?
Site-ul este o parte din imaginea companiei, în baza lui clienții, care nu ne cunosc, își formează o imagine despre agenția noastră, serviciile pe care le oferim și modelele, cu care lucrăm. Echipa WebUs a realizat totul în condiții de maximă comoditate pentru utilizator. Este plăcut și foarte comod să primim cereri de colaborare cu diferite modele: pe site este disponibil un formular de aplicare pentru candidați - o soluție foarte eficientă și lucrativă.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Sigur! Mi-a plăcut foarte mult că echipa WebUs lucrează operativ, tot procesul de pregătire și realizare se desfășoară în cel mai scurt timp posibil.De aceea planificăm să apelăm din nou la WebUs și să continuăm colaborarea noastră.

Policolor.md

"Experții WebUs au știut să ne ofere soluții eficiente"
Igor Isipciuc
Director

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Tipografia Policolor activează în domeniul imprimărilor comerciale. Oferim servicii înterprinderilor și organizațiilor, ce au nevoie de publicitate în acest moment. Producem ziare, flyere, buclete, cataloage – tot ce ține de promovarea afacerilor.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Până la colaborarea noastră cu WebUs nu am avut site. Am ajuns la concluzia că avem nevoie de o prezență web, reieșind din cerințele contemporane: tot mai mulți oameni obțin informații despre diferite servicii, produse și oportunități anume din internet.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Experții WebUs au știut să ne ofere soluții eficiente. Nu a fost nevoie de prea multe explicații din partea noastră, dar rezultatul a fost peste așteptări. Site-ul creat de WebUs este acel instrument, care ne aduce clienți reali în fiecare zi, și astfel obținem o creștere constantă a venitului din vânzări.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?WebUs?
Deja am recomandat agenția WebUs prietenilor și partenerilor noștri. Echipa WebUs posedă un șir de calitățile prețioase – seriozitate în abordare, creativitate și operativitate.

Indigo-holding.com

"Ei sunt experți, sunt deschiși și orientați către clienți"
Igor Ghiter
Director

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Suntem un brand de parfumerie și cosmetică Indigo-Holding. Activitatea noastră cuprinde producerea, vânzarea și promovarea pe piață a produselor din categoria de parfumerie și cosmetică.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Compania noastră și-a început activitatea în octombrie 2013. Respectiv, în 2013 am încheiat cu WebUs un contract de elaborare a site-ului indigo-holding.com.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Am impresii foarte bune de la colaborarea noastră cu WebUs. Se deosebesc prin eficiență înaltă, flexibilitate în lucru, profesionalism, sunt permanet pe fir și permanent lucrează asupra tuturor propunerilor, adică sunt orientați către client.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Acum fără site și fără activitate în internet, promovarea oricăror produse, mai ales parfumerie și cosmetică e aproape ireal. Lărgirea activității noastre de comercializare și promovare pe on-line reprezintă la moment una din direcțiile noastre fundamentale de marketing.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Tuturor! Sigur. Echipa WebUs lucrează cu profesionalism și mobilitate. Dacă să vorbim despre calitățile lor profesionale, pentru care am ales să conlucrăm cu ei, este în primul rând mobilitatea experților, flexibilitatea lor profesională, sunt permanent disponibili. Au o orientare puternică către client și sunt cu adevărat profesioniști - asta e primordial pentru noi. Mai mult ca atât, bunele relațiile de parteneriat, pe care le-am stabilit pe parcursul anilor cu WebUs, au o valoare foarte mare pentru noi.

anasozu.com

"Am primit de la WebUs un site foarte bun, foarte reușit"
Todur Zanet
Redactor-Șef

Povestiți-ne despre afacerea Dvs…
Ediția periodică Ana Sozu este primul ziar în limba găgăuză, înființat în anul 1988. Tirajul maxim a constituit - 76 000 exemplare. Ziarul nostru îtotdeauna a fost un factor de dezvoltare a limbii găgăuze, a clurii, literaturii, artei și a tuturor aspectelor, care vizează partea găgăuză.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Da, am avut site-ul nostru, însă după 7-8 ani de exploatare, acesta nu mai corespundea tuturor cerințelor actuale.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Colaborarea cu WebUs? Ne-am dorit un site modern și am primit de la WebUs o lucrare foarte bună, foarte reușită, care relevă combinații corecte de culori, dimensiuni corecte la blocurile site-ului și a fotografiilor.

Ce impact a avut noul website asupra business-ului Dvs?
Din păcate numărul de abonați scade din cauza site-ului. Pentru ce să te abonezi, dacă este disponibilă versiunea electronică a ziarului?

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Dacă azi aș avea nevoie de un alt site, cu siguranță că aș apela din nou la experții WebUs, pentru că colaborarea cu mine și cu ediția periodică Ana Sozu mi-a lăsat doar impresii plăcute. De aceea, eu personal aș conlucra iarăși cu WebUs.

index-skills-icon2 index-skills-icon3