SMM - Social Media Marketing

SMM reprezintă o serie de măsuri luate, cu scopul de promovare pe rețelele de socializare a companiei sau a produselor și serviciilor, prin intermediul unor metode diverse de focusare a atenției utilizatorilor asupra obiectului promovării
hero_mask
De ceWebUs

SMM – este o metodă utilizată cu scopul de evidențiere a produselor pe rețelele de socializare, și formarea unei clientele fidele din rândul utilizatorilor. Scopul final al SMM este crearea conținutului ce urmează a fi distribuit și răspândit printre utilizatorii rețelelor de socializare. Publicul larg acordă o încredere mai mare mesajelor și reacțiilor lăsate prin intermediul rețelelor de socializare, în detrimentul mesajelor lăsate pe site-uri.

Mesajele de pe rețelele de socializare se deosebesc prin formatul informal, și reacția rapidă la anumite evenimente, inclusiv la reacțiile negative la companii, mărci comerciale, produse și servicii. Marketingul în rețelele de socializare deține o gamă largă de instrumente pentru lucrul cu clienții, atât în afacerile B2B cât și în afacerile B2C.

Anticipând
cele mai îndrăznețe
așteptări
NoiPropunem

Oferta noastră

Prețurile pentru efectuarea SEM sunt calculate în mod individual, și depind de scopurile și sarcinile clientului.

ServiciuPreț
SEO copywriting
(1000 de caractere)
7 euro
Copywriting
(1000 de caractere)
6 euro
SEO rewriting
(1000 de caractere)
6 euro
Rewriting
(1000 de caractere)
5 euro
AvantajeleWebUs

Eficiență

Optimizarea site-urilor efectuată de către experții WebUs, se deosebește prin calitatea înaltă. Noi aducem site-urile în topul rezultatelor, și pe primele pagini ale motoarelor de căutare Google, Yahoo!, Bing, Yandex, etc.

Renume pe rețelele de socializare

Presupune crearea propriei baze de clienți și informarea continuă a acestora despre activitatea companiei și a site-ului Dvs. Prezentarea informației într-un mod original, luând ân considerare cerințele publicului-țintă. De asemenea, utilizarea activă a strategiilor de marketing nestandarde garantează formarea unui nivel înalt de notorietate a brand-ulu Dvs în rețele sociale.

CREȘTEREA VÎNZĂRILOR

Este un rezultat direct al optimizării calitative efectuate de experții SEO din echipa WebUs. Astfel, datorită faptului că optimizarea SEO aduc site-urile clienților noștri pe primele pagini ale motoarelor de căutare – crește și numărul vizitatorilor a site-urilor promovate de WebUs. Acest lucru influențează direct numărul de vânzări a clienților noștri, în mod special și datorită strategiilor de promovare a produselor și serviciilor.

COMUNICARE DIRECTĂ ÎNTRE CLIENT ȘI COMPANIE

Utilizăm strategii de dezvoltare orientate spre client, luând în considerare condițiile actuale de piață, când orice afacere funcționează dacă există clienți fideli, care apelează repetat la serviciile și/sau produsele oferite, demonstrând în acest mod atașamentul față de brand. Respectiv, o asemenea abordare asigură relații de lungă durată cu publicul țintă și obținerea unui venit în permanentă creștere.

CLIENȚI FIDELI

Utilizatorii tind să ofere mai multă credibilitate materialelor distribuite pe rețelele de socializare de alți utilizatori. Astfel de materiale sunt considerate drept verificate, astfel fiind creat un public fidel companiei, produsului sau mărcii comerciale.

SOLUȚII PERSONALIZATE

Agenția noastră propune soluții de optimizare SEO, personalziate pentru site-urile fiecărui client. Scopul nostru este studierea avansată a procesele de afaceri a clienților noștri, datorită cărora oferim cele mai eficiente soluții pentru fiecare caz în parte.

Etapele de promovare SMM

Promovarea SMM este o activitate complexă ce presupune studierea detaliată a clientelei companiei, necesitățile acesteia, și felul în care este percepută compania, produsul sau serviciul.

Experții WebUs au elaborat un algoritm de promovare pe rețelele de socializare , ce oferă rezultate palpabile: creșterea vânzărilor, clienți fideli, și credibilitate înaltă.

1
Identificarea scopurilor și crearea sarcinilor

Una din cele mai importante etape în procesul de promovare pe rețelele de socializare, datorită căreia va fi formulat un brief al SMM, întrucât este important stabilirea clară a scopurilor și indicarea corectă a rezultatelor dorite în urma promovării SMM.

2
Analiza publicului țintă în baza unor criterii

Pentru o campanie de succes de promovare pe rețelele de socializare, este importantă identificarea segmentului de clienți, cu care vor interacționa experții de conținut, cu scopul de elaborare a unui conținut interesant pentru public. Cu acest scop este efectuată analiza nucleului clienților potențiali, identificarea segmentelor socio-demografice, și a altor grupuri de utilizatori ale publicului țintă.

3
Auditul SMO al companiei, cât și a concurenților acesteia

Analiza activității precedente a companiei, ce ține de optimizarea la rețelele de socializare, precum și efectuarea unei analize similare la companiile concurente pe segmentul de piață pe care activeazăcimpania client. După finalizarea procesului de analizare, experții WebUs, formulează o serie de recomandări pentru creșterea nivelului de optimizare a siteului pe rețelele de socializare.

4
Analiza activității SMM a companiei, și a rezultatelor acesteia

Aceasta este o etapă necesară atât pentru companiile ce doresc să beneficieze de serviciile SMM în premieră, cât și pentru companiile ce deja au efectuat campanii de promovare pe rețelele de socializare. Astfel, greșelile ce au fost deja făcute în campaniile de promovare anterioare, pot fi evitate, și luate în calcul în crearea strategiei de promovare a companiilor ce urmează a fi efectuate.

5
Crearea strategiei SMM

Una din cele mai importante etape în procesul de promovare SMM, în cadrul căreia sunt stabilite forrmele și aspectul activității SMM, precum și sunt identificate rețelele de socializare pe care vor demara camapaniile de promovare. La această etapă sunt identificate interesele publicului țintă, și rețelele de socializare care sunt utilizate mai des de potențialii clienți. Sunt formate principiile de publicare, precum și periodicitatea de publicare pe diferite rețele de socializare.

6
Administrarea profilurilor companiei pe rețelele de socializare

Etapa practică a SMM, ce presupune plasarea conținuturilor specifice pe fiecare rețea de socializare. La această etapă sunt confirmate planurile de conținut, în conformitate cu care vor fi publicate materialele pe rețelele de socializare.

7
Crearea conținutului

La această etapă are loc crearea propriu zisă a conținutului, ce prezintă interes pentru publicul țintă. Conținutul poate fi afișat sub diferite forme: începând cu articole informaționale și noutăți, până la declarații de presă și mesaje de marketing, și publicarea ulterioară a aceestora pe rețelele de socializare în funcție de scopurile SMM, și preferințele clienților. Crearea conținutului este efectuat în conformitate cu planul de conținut stabilit la etapa anterioară.

8
Analizarea și constatarea eficienței campaniei SMM

Este efectuată analiza ce include date statistice despre rezultatele SMM pe fiecare rețea de socializare. Acest fapt permite formularea strategiilor de marketing înbunătățite, în baza feedback-ului utilizatorilor obiectivi, cu scopul de creștere a ratei de conversie a paginii pe rețelele de socializare.

De asemenea, în cadrul SMM, agenția cu ciclu complet WebUs, propune serviciul de demarare a campaniilor publicitare pe rețelele de socializare: crearea anunțurilor publicitare, setarea și afișarea acestora pe rețelele de socializare. Demararea campaniilor publicitare pe rețelele de socializare este inclusă în câteva din ofertele noastre, însă costul campaniilor publicitare NU este inclus în prețul ofertei.

SMM promovare

WebUs demarează două tipuri de campanii publicitare pe rețelele de socializare:

  • Publicitate contextuală

  • Plasarea bannerelor publicitare pe rețelele de socializare

Afișarea textelor anunțurilor publicitare pe rețelele de socializare cu ajutorul unei game de instrumente. Demararea campaniei de publicitate contextuală are câteva etape:

  • Planificarea campaniei de publicitate contextuală – la această etapă sunt formate sarcinile, și este planificată campania publicitară propriu zisă, fiind luate în calcul toate prorpietățile acesteia, inclusiv elaborarea conceptului.
  • Crearea anunțurilor publicitare – tipărirea textelor comerciale, în conformitate cu regulile fiecărei rețele de socializare, pe care va avea loc campania de publicitate contextuală. Aici de asemenea textele sunt adaptate tipurilor de utilizatori.
  • Identificarea numărului de afișări – este stabilit numărul de afișări a unui anumit conținut publicitar. Numărul de afișări determină costul campaniei de publicitate contextuală.
  • Analiză și raportare – analizarea campaniei de publicitate contextuală, cu oferirea indicatorilor și datelor de pe rețelele de socializare, unde a avut loc campania de publicitate contextuală.

Afișarea bannerelor – text ale anunțurilor publicitare pe rețelele de socializare cu ajutorul unor utilități speciale. Demararea campaniei publicitare cu ajutorul bannerelor, include câteva etape:

  • Planificarea campaniei de publicitate – la această etapă este format planul campaniei de publicitate, sunt puse scopurile și sarcinile ce urmează a fi îndeplinite, precum și este elaborat conceptul general al campaniei publicitare.
  • Crearea bannerelor – această etapă presupune crearea bannerelor în conformitate cu rețelele de socializare unde urmează a fi plasate.
  • Setarea modului de afișare a bannerelor – este stabilit numărul de afișări ale bannerelor, în funcție de o mulțime de indici obiectivi. Numărul de afișare a bannerelor determină costul campaniei de publicitate.
  • Analiză și raportare – analizarea și formarea rapoartelor în baza ratei de conversie și a altor indicatori oferiți de interfața platformei sociale, pe care a demarat campania de publicitate cu ajutorul bannerelor.
Servicii suplimentare
Social Media Optimization

O serie de măsuri de optimizare a site-ului și conținutului acestuia, ce oferă utilizatorului posibilitatea de a distribui informația pe rețelele de socializare, confortabil.

Detalii
Content Supportа

Acest serviciu are două ramuri: elaborarea logicii blocurilor informaționale, a textelor și a modalității de trecere de la o pagină la alta, precum și planificarea și aplicarea content-ului, adică elaborarea unui content unic (știri, actualizarea informațiilor etc.) și plasarea informației pe site în ordine cronologică.

Detalii
Suport Tehnic

Menținerea site-ului din punct de vedere tehnic. Suportul tehnic de asemenea presupune posibilitatea de dezvoltare a funcționalității site-ului: soluționarea problemelor ce țin de acces, hosting și garantează buna funcționare a acestuia.

Detalii
Modernizarea site-ului

Completarea cu funcționalități noi, conectarea la servicii de plăți on-line, modificarea design-ului și alte ajustări efectuate unui site deja existent.

Detalii
Administrarea site-urilor

Este un set de acțiuni ce vizează menținerea funcționalității corecte a site-ului. Suportul administrativ al site-ului constă în verificarea permanentă a capacității de lucru a acestuia, moderarea activității utilizatorilor, actualizarea sistematică a informațiilor.

Detalii
Interactiv Captivantt Lucrativ
Clienții spun... De ce Webus?

Rogob.md

"Site-ul nou ne-a permis să avem o activitate on-line mai sporită"
Valentin Duborvski
Marketing Director FPC „Rogob”

Compania este una tânără , băieții știu ce fac, vin întotdeauna cu soluții și sfaturi pentru a atinge rezultate. Pot să recomande soluții la care nu v-ați așteptat sau arăta noi obiective, pe care le puteți atinge prin intermediul instrumentelor on-line...

Neocomputer.md

"Ne-au convins prin tehnologia și prin metodele care le folosesc"
Iurie Berzan
Director

Când am început să studiem companii, care se ocupă de crearea și dezvoltarea site-lor, am analizat mai multe firme cu respective oferte. De ce ne-am oprit la WebUs? În primul rând, am avut un dialog din start destul de normal. Ne-au...

Plastal.md

"Părerea mea despre colaborarea cu WebUs este una pozitivă"
Marcela Hîncota
Director de marketing și vânzări

Experții WebUs au venit cu un șir de recomandări ca site-ul nostru să fie nu doar unul atractiv, ci să fie și comod în utilizare și să fie capabil să vîndă produsele noastre. Am avut o viziune asupra funcționalităților site-ului, dar echipa WebUs...

Cristis.md

"WebUs este o echipă tânără, foarte creativă și foarte dinamică"
Lucia Berdos
Proprietara salonului, femeie de afaceri

Noi suntem foarte bucuroși să colaborăm cu WebUs, pentru că în cadrul acestei agenții se regăsesc experți tineri, dinamici și creativi. Echipa corespunde tuturor criteriilor noastre: iar noi dorim să vedem site-ul nostru la fel de dinamic...

Caritas.md

"Atitudinea echipei de la WebUs eeste una foarte constructivă"
Otilia Sîrbu
Director Caritas Moldova

A fost o colaborare destul de bună și pot spune că echipa WebUs a adăgat la proiectul nostru inițial foarte multe idei. De exemplu, recomandau strategii de marketing și de design, la care noi nu ne gândisem.Ei au făcut o analiză de piață și...

MandarinModels.com

"Sunt extrem de recunoscătoare că am fost auziți și înțeleși"
Veronica Cuznețova
Director

În primul rând mi-a plăcut faptul că experții WebUs ne-au înțeles. Afacerea noastră este foarte specifică, și pentru noi este foarte importantă funcționalitatea și ergonomia, întrucât clienții noștri au nevoie de un acces rapid la...

Policolor.md

"Experții WebUs au știut să ne ofere soluții eficiente"
Igor Isipciuc
Director

Experții WebUs ne-au propus soluții eficiente. Nu a fost necesar să explicăm nimic, în timp ce nouă ni s-a oferit mult mai mult decât noi am considerat că vom primi. Site-ul elaborat de WebUs pentru noi este acel instrument care ne aduce...

Indigo-holding.com

"Ei sunt experți, sunt deschiși și orientați către clienți"
Igor Ghiter
Director

Am impresii foarte bune de la colaborarea noastră cu WebUs. Se deosebesc prin eficiență înaltă, flexibilitate în lucru, profesionalism, sunt permanet pe fir și permanent lucrează asupra tuturor propunerilor, adică sunt orientați către client...

anasozu.com

"Am primit de la WebUs un site foarte bun, foarte reușit"
Todur Zanet
Redactor-Șef

Dacă azi aș avea nevoie de un alt site, cu siguranță că aș apela din nou la experții WebUs, pentru că colaborarea echipei WebUs cu mine și cu ediția periodică Ana Sozu mi-a lăsat doar impresii plăcute. De aceea, eu personal...

Rogob.md

"Site-ul nou ne-a permis să avem o activitate on-line mai sporită"
Valentin Duborvski
Marketing Director FPC „Rogob”

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Compania Rogob este cea mai mare înterprindere de procesare a cărnii din Republica Moldova.  În acest moment producem și comercializăm produsele noastre prin intermediul unei rețele ce cuprinde peste 3500 de puncte de vânzare, care aparțin partenerilor și distribuitorilor noștri, dar și în cele 15 puncte de vânzare din propria noastră rețea de magazine.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Compania noastră a fost lansată în 1997. Pe parcursul istoriei sale am avut câteva versiuni ale site-ului. Versiunea precedentă a fost elaborată vreo 3 ani în urmă. Era un site catalog a produselor noastre. Dar, ca urmare a modificării stilului companiei, a intervenit necesitatea de a-l schimba. Și iată acestă colaborare cu WebUs, pe care am avut-o, a fost exact în această perioadă de restyling a imaginii companiei.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Colaborarea noastră a fost una fructuoasă. Băieții ne-a ajutat să definim Caietul de Sarcini pentru site-ul companiei, fiind mai experimentați și înțelegând trendurile de dezvoltare a web-ului mai bine decât noi.  Compania este una tânără , băieții știu ce fac, vin întotdeauna cu soluții și sfaturi pentru a atinge rezultate. Pot să recomande soluții la care nu v-ați așteptat sau arăta noi obiective, pe care le puteți atinge prin intermediul instrumentelor on-line.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Site-ul nou ne-a permis să avem o activitate on-lie mai sporită. Toate companiile media, pe care le organizam până la acest site, nu includeau și partea on-line de clienți. Însă din moment ce-a apărut site-ul nou, am început și o activitate prodgioasă pe internet. Acum toate companiile media, pe care le avem, le dublăm și on-line. Astfel, valorificăm și partea de consumatori, ce se informează de pe internet.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Cu siguranță! Chiar și am recomandat deja agenția la câțiva parteneri, care au avut nevoie de asemenea servicii. Cu certitudine pot spune că sunt profesioniști în domeniul.

Neocomputer.md

"Ne-au convins prin tehnologia și prin metodele care le folosesc"
Iurie Berzan
Director
Povestiți-ne despre afacerea Dvs…
Activăm deja de 10 ani pe piață. Vindem calculatoare, laptopuri, telefoane, oferim și servicii de reparare a acestora. Ne poziționăm mai mult pentru clienții end-user și persoane juridice.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Am avut două versiuni. O versiune era facută de niște studenți, după care a încercat o companie să facă un site, dar ceva tot nu mergea funcțional și am decis să ne oprim la compania WebUs, pentru că, analizând din mai multe puncte de vedere, am hotarât ca ei sunt cei mai profesionali și lucrează la nivel foarte înalt.


Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?

Când am început să studiem companii, care se ocupă de crearea și dezvoltarea site-lor, am analizat mai multe firme cu respective oferte. De ce ne-am oprit la WebUs? În primul rând, am avut un dialog din start destul de normal. Ne-au convins prin tehnologia și prin metodele pe care le folosesc colaboratorii de la WebUs – într-adevar se merita de a lucra anume cu o companie profesională.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Noul site ne ajută să ne dezvoltăm. Acum se pune accent puternic pe internet și posibilitățile, pe care le oferă. Și noi am decis să facem o investiție mai serioasa în site-ul nostru, care respectiv ne ajută să creștem vânzările.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Permanent recomandăm echipa WebUs clienților și partenerilor noștri, pentru ca e o companie foarte serioasă. În primul rând acest fapt merge de la management, de la administrator. Se vede că orice lucru, orice sarcină, care este pusă în fața companiei se rezolva foarte operativ și foarte bine.

Plastal.md

"Părerea mea despre colaborarea cu WebUs este una pozitivă"
Marcela Hîncota
Director de marketing și vânzări

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Compania noastră se numește Plastal S.R.L. Activitatea pe care o desfășurăm se bazează pe producerea și instalarea construțiilor translucide, iar din 2004 suntem pe piața de uși și ferestre, utilizând sistemul de profil german de origine europeană - Rehau.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Până la WebUs am avut site, dar era unul nelucrativ și, sincer vorbind, era, pe lângă toate, nefinisat.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Doar pozitive, pentru că, în primul rând, toți termenii, la care am convenit, au fost respectați. De asemena, a fost plăcut că experții WebUs au venit cu un șir de recomandări ca site-ul nostru să fie nu doar unul atractiv, ci să fie și comod în utilizare și să fie capabil să vîndă produsele noastre. Am avut o viziune asupra funcționalităților site-ului, dar echipa de profesioniști ne-au propus soluții mult mai eficiente, astfel încât pagina  noastră web a devenit și mai eficientă. Și, desigur, aceste impresii vin și din exterior, de la clienții noștri, care ne spun că site-ul nostru este unul bun.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Noul site ne ajută foarte mult. Permament verificăm converisa site-ului și cea mai mare parte din cumpărători devin clienții noștri, după ce au vizitat pagina noastră web. Întotdeauna întrebăm cum clienții au aflat despre noi și deseori aceștia explică alegerea lor prin faptul că am investit într-un site de calitate, care reflectă nu doar ofertele companiei ci și activitatea ei, per ansamblu.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Da, aș recomanda. De ce? În primul rând, pentru că echipa WebUs are un algoritm de lucru foarte bine pus la punct: știu ce au de făcut și știu cum să o facă. De asemenea, ei s-au integrat în termenii restrânși, pe care i-am stabilit, sunt mobili și flexibili. Pe lângă faptul, că dau recomandări de valoare, ei ascultă doleanțele clienților, și nu spun, cum se obișnuiește: "toată lumea așa face și voi trebuie să faceți la fel". Ei abordează clienții în mod individual și este o calitate foarte valoroasă.

Cristis.md

"WebUs este o echipă tânără, foarte creativă și foarte dinamică"
Lucia Berdos
Proprietara salonului, femeie de afaceri
Povestițe-ne despre afacerea Dvs…
Suntem salonul de frumusețe Cristis. Existăm pe piață deja de 19 ani. Cristis prestează servicii în domeniul frumuseții: diferite tipuri de freze, aranjare a părului, proceduri moderne de îngrijire a părului, corpului și a feței.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Până la colaborarea noastra cu WebUs am avut deja un site, însă era învechit și nu răspundea cerințelor actuale. Ne-am dorit un site care să reflecte tendințele la zi în sfera frumuseții și a stilului, trenduri de care ne ghidăm în activitatea noastră cotidiană. Respectiv, am vrut ca site-ul nostru să fie anume așa: frumos, stilat, modern.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Ne-a făcut plăcere să conlucrăm cu WebUs, pentru că este o echipă tânără, foarte creativă și foarte dinamică. Au știut să răspundă perfect și în termen cerințelor noastre, iar noi ne-am dorit să fie la fel de dinamic și stilat. Solicitările noastre au fost auzite și înțelese corect și toate doleanțele noastre și-au găsit reflecția în design-ul și funcționalitățile site-ului.

Ce impact a avut nous site asupra business-ului Dvs?
Site-ul are o imortanță mare pentru noi, iar numărul de clienții, după cum putem urmări, a crescut sensibil. Mai mult ca atît, acest indice este în continuă creștere. Considerăm că acest fapt se datorează că clienții potențiali au posibilitatea de a face cunoștință preventiv, vizitând site-ul nostru și îți poate crea o impresie vizavi de imaginea acesteia, serviciile prestate, posibilitățile pe care le poate oferi. Toate acestea sunt factorii care influențează decizia de a ne vizita sau nu.

Ați recomanda partenerilor colaborarea cu WebUs?
Dacă cineva din prieteni m-ar ruga să recomand vreo companie, care crează site-uri de calitate, cu sufletul curat și din toată inima aș recomanda agenția voastră - WebUs.

Caritas.md

"Atitudinea echipei de la WebUs eeste una foarte constructivă"
Otilia Sîrbu
Director Caritas Moldova
Povestiți-ne despre organizația Dvs...
Fondul de binefacere Caritas Moldova este un departament al bisericii romano-catolice. Anul trecut am aniversat 20 de ani de activitate în Republica Moldova. Caritas Moldova este o parte a confederației globale Caritas Internationalis, ce cuprinde 7 regiuni ale lumii, inclusiv cea Europeană. Activitatea noastră cuprinde programe de asistență socială și dezvoltare a comunității catolice din Republica Moldova. Lucrăm foarte mult cu persoanele social-vulnerabile, iar în acest sens suntem asistați de voluntari.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Site-ul pe care l-am avut până la WebUs era mult mai simplu, făcut cu mulți ani în urmă. De aceea, nici versiunea lui tehnică nu poate fi comparată cu cea de astăzi. Practic, erau 3 site-uri adunate în unul singur, cu funcții foarte simple și reduse la ora respectivă.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
A fost o colaborare destul de bună și pot spune că echipa WebUs a adăgat la proiectul nostru inițial foarte multe idei. De exemplu, recomandau strategii de marketing și de design, la care noi nu ne gândisem. Ei au făcut o analiză de piață și în baza acesteia au îmbunătățit proiectul nostru.

Ce impact a avut noul site asupra organizației Dvs?
De fapt, au fost introduse pe noul site multe funcționalități interactive, gen: donații on-line, formulare pentru beneficiari, pentru persoane ce au nevoie de ajutor și pentru persoane ce pot oferi ajutor și pot face donații. La fel, am dezvolatat împreună cu banca și WebUs un sistem de plăți on-line, fiind iarăși un instrument ușor de administrat.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Eu cred că atitudinea echipei de la WebUs eeste una foarte constructivă. Ei întotdeauna găsesc soluții. De aceea, cu mare drag recomand echipa WebUs altor parteneri de-a noștri.

MandarinModels.com

"Sunt extrem de recunoscătoare că am fost auziți și înțeleși"
Veronica Cuznețova
Director

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Suntem agenția de modele Mandarin, activitatea căreia reprezintă promovarea modelelor pe piața autohtonă, dar și cea internațională. În mare parte clienții noștri sunt de peste hotare, de aceea site-ul este în mare parte destinat clienților noștri internaționali.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs1?
Nici nu-mi amintesc bine acum… era unul neautentic și nu prea îl utilizam. Versiunea precedentă era complicat în navigare, neergonomic, nu dispunea de soluții funcționale relevante și cel mai important -avea un design neactual.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
În primul rând, a fost plăcut că experții WebUs au înțeles din prima ce produs ne dorim. Avem un tip de afcere mai specific și reieșind din faptul că clienții noștri au nevoie de acces rapid la informații, funcționalitatea, ergonomia, o navigare simplă - au un rol primordial. Sunt foarte recunoscătoare că am fost auziți, iar cerințele noastre înțelese, pentru că viziunea noastră asupra site-ului diferă de una standard.

Cum noul website a afectat business-ul Dvs?
Site-ul este o parte din imaginea companiei, în baza lui clienții, care nu ne cunosc, își formează o imagine despre agenția noastră, serviciile pe care le oferim și modelele, cu care lucrăm. Echipa WebUs a realizat totul în condiții de maximă comoditate pentru utilizator. Este plăcut și foarte comod să primim cereri de colaborare cu diferite modele: pe site este disponibil un formular de aplicare pentru candidați - o soluție foarte eficientă și lucrativă.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Sigur! Mi-a plăcut foarte mult că echipa WebUs lucrează operativ, tot procesul de pregătire și realizare se desfășoară în cel mai scurt timp posibil.De aceea planificăm să apelăm din nou la WebUs și să continuăm colaborarea noastră.

Policolor.md

"Experții WebUs au știut să ne ofere soluții eficiente"
Igor Isipciuc
Director

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Tipografia Policolor activează în domeniul imprimărilor comerciale. Oferim servicii înterprinderilor și organizațiilor, ce au nevoie de publicitate în acest moment. Producem ziare, flyere, buclete, cataloage – tot ce ține de promovarea afacerilor.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Până la colaborarea noastră cu WebUs nu am avut site. Am ajuns la concluzia că avem nevoie de o prezență web, reieșind din cerințele contemporane: tot mai mulți oameni obțin informații despre diferite servicii, produse și oportunități anume din internet.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Experții WebUs au știut să ne ofere soluții eficiente. Nu a fost nevoie de prea multe explicații din partea noastră, dar rezultatul a fost peste așteptări. Site-ul creat de WebUs este acel instrument, care ne aduce clienți reali în fiecare zi, și astfel obținem o creștere constantă a venitului din vânzări.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?WebUs?
Deja am recomandat agenția WebUs prietenilor și partenerilor noștri. Echipa WebUs posedă un șir de calitățile prețioase – seriozitate în abordare, creativitate și operativitate.

Indigo-holding.com

"Ei sunt experți, sunt deschiși și orientați către clienți"
Igor Ghiter
Director

Povestiți-ne despre afacerea Dvs...

Suntem un brand de parfumerie și cosmetică Indigo-Holding. Activitatea noastră cuprinde producerea, vânzarea și promovarea pe piață a produselor din categoria de parfumerie și cosmetică.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Compania noastră și-a început activitatea în octombrie 2013. Respectiv, în 2013 am încheiat cu WebUs un contract de elaborare a site-ului indigo-holding.com.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Am impresii foarte bune de la colaborarea noastră cu WebUs. Se deosebesc prin eficiență înaltă, flexibilitate în lucru, profesionalism, sunt permanet pe fir și permanent lucrează asupra tuturor propunerilor, adică sunt orientați către client.

Ce impact a avut noul site asupra business-ul Dvs?
Acum fără site și fără activitate în internet, promovarea oricăror produse, mai ales parfumerie și cosmetică e aproape ireal. Lărgirea activității noastre de comercializare și promovare pe on-line reprezintă la moment una din direcțiile noastre fundamentale de marketing.

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Tuturor! Sigur. Echipa WebUs lucrează cu profesionalism și mobilitate. Dacă să vorbim despre calitățile lor profesionale, pentru care am ales să conlucrăm cu ei, este în primul rând mobilitatea experților, flexibilitatea lor profesională, sunt permanent disponibili. Au o orientare puternică către client și sunt cu adevărat profesioniști - asta e primordial pentru noi. Mai mult ca atât, bunele relațiile de parteneriat, pe care le-am stabilit pe parcursul anilor cu WebUs, au o valoare foarte mare pentru noi.

anasozu.com

"Am primit de la WebUs un site foarte bun, foarte reușit"
Todur Zanet
Redactor-Șef

Povestiți-ne despre afacerea Dvs…
Ediția periodică Ana Sozu este primul ziar în limba găgăuză, înființat în anul 1988. Tirajul maxim a constituit - 76 000 exemplare. Ziarul nostru îtotdeauna a fost un factor de dezvoltare a limbii găgăuze, a clurii, literaturii, artei și a tuturor aspectelor, care vizează partea găgăuză.

Cum a fost site-ul Dvs înainte de WebUs?
Da, am avut site-ul nostru, însă după 7-8 ani de exploatare, acesta nu mai corespundea tuturor cerințelor actuale.

Ce impresii aveți față de colaborarea cu WebUs?
Colaborarea cu WebUs? Ne-am dorit un site modern și am primit de la WebUs o lucrare foarte bună, foarte reușită, care relevă combinații corecte de culori, dimensiuni corecte la blocurile site-ului și a fotografiilor.

Ce impact a avut noul website asupra business-ului Dvs?
Din păcate numărul de abonați scade din cauza site-ului. Pentru ce să te abonezi, dacă este disponibilă versiunea electronică a ziarului?

Ați recomanda partenerilor Dvs o colaborare cu WebUs?
Dacă azi aș avea nevoie de un alt site, cu siguranță că aș apela din nou la experții WebUs, pentru că colaborarea cu mine și cu ediția periodică Ana Sozu mi-a lăsat doar impresii plăcute. De aceea, eu personal aș conlucra iarăși cu WebUs.

index-skills-icon2 index-skills-icon3
Marți

A venit momentul să facem lucrurile amânate pe luni.