Funcționalitățile magazinelor on-line

Bază
Design și machetare
Funcționalități generale
Modul de creare și procesare a comenzilor
Nomenclatorul produselor
Administrarea produselor
Marketing
Notificări
Rapoarte și date statistice
Modulul SEO
Moderarea utilizatorilor
Contul utilizatorului
Secțiuni suplimentare ale site-ului
Module suplimentare
Pachete Magazine Online
hero_mask
Modulele magazinelor on-line
  • Bază

  • Design și machetare

  • Funcționalități generale

  • Modul de creare și procesare a comenzilor

  • Nomenclatorul produselor

  • Administrarea produselor

  • Marketing

  • Notificări

  • Rapoarte și date statistice

  • Modulul SEO

  • Moderarea utilizatorilor

  • Contul utilizatorului

  • Secțiuni suplimentare ale site-ului

  • Module suplimentare

Include servicii privind crearea și administrarea viitorului magazin on-line, ce-i va asigura o funcționare eventuală de succes.

Bază


  • Consultare individuală privind site-ul

    Reprezintă o analiză expres a sarcinilor de realizat privind crearea viitorului proiect. Echipa WebUs Vă va propune diferite soluții și vor elabora o listă de instrumente, care necesită a fi folosite, pentru ca magazinul Dvs on-line să funționeze cu succes.

  • Consultare individuală privind promovarea SEO a site-ului

    Echipa noastră de experți Vă vor explica cum să asigurați poziții de top în rezultatele motoarelor de căutare a magazinului Dvs on-line. Acest serviciu presupune și discutarea detaliilor despre realizarea unui magazin web corect din punct de vedere tehnic, luând în considerare utilizatorul și interesele acestuia, astfel încât site-ul să fie emis în pozițiile de top enunțate.

  • Obllogațiuni privind garanțiile oferite - 6 luni

    Această funcție presupune că în cazul depistării, pe parcurs a 6 luni, a unor erori de program în activitatea site-ului, garantăm redresarea lor gratuită.

  • Training privind administrarea site-ului

    Agenía de ciclu complet WebUs Văoferă posibilitatea de a obține abilități necesare privind lansarea magazinului on-line și menținerea capacităților lui funcționale. O administrare de calitate și realizată în mod regulat asigură site-ului Dvs succes în procesul de utilizare și promovare.

  • Plasarea și testarea site-ului pe hosting

    Serviciul de hosting presupune plasarea, lansarea și testarea site-ului Dvs pe server. Departamentul tehnic din cadrul agenției noastre verifică capacitățile lucrative ale site-ului și, în cazul identificării oricăror erori în activitatea magazinului on-line, toate soluțiile se identifică desinestătător cu serviciul de mentenanță tehniică a hosting-ului.

  • Elaborarea bloc-schemei site-ului

    După realizarea structurii magazinului on-line, apare necesitatea de a o reflecta într-un mod relevant și de a elabora schimatic amplasarea blocurilor informative. Respectiv, această schemă oferă o vizine de ansamblu privind locul și modul de afișare a butoanelor și-a blocurilor specificate.

  • Design user friendly

    Aspectul exterior al site-ului Dvs este un oarecare "pod" între vizitatorul și sistema site-ului Dvs. Echipa de designeri WebUs crează designuri unicale pentru magazine web, atrăgătoare și cel mai important - comode în exploatare pentru utilizatori de orice nivel, ceea ce va spori semnificativ conversia site-ului Dvs.

  • Usability

    Respectiva funcție prevede că la proiectarea sistemelor interactive, echipa noastră de dezvoltatori web se orientează în primul rând spre utilizatori, creând sisteme de navigare cu un grad înalt de accesibilitate pentru vizitatori de orice nivel. O asemena abordare asigură conversia clienților potențiali în cei reali, fapt ce condiționează, în mod normal, creșterea venitului magazinului Dvs on-line.

  • Crossbrowsering

    Posibilitatea de funcționare și afișare corectă a site-ului pe toate browserele populare (Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Safari).

  • Cod optimizat, curat

    Programiștii agenției noastre scriu doar coduri "curate", care se citesc și se percep destul de ușor. Un asemena cod poate fi extins sau implementat într-un anumit loc, drept un modul separat și fi testat în mod automatizat.

Modul ce conține toate funcționalitățile de afișare a magazinului online: ”material design” și ”user friendly design”, design adaptiv și utilizarea șabloanelor de design, elaborarea dinamicii magazinelor on-line și personalizarea paginilor 404. Toate aceste funcționalități au un rol semnificativ în determinarea ratei de conversie.

Design și machetare


  • Dinamica site-ului

    Unul dintre factorii de bază pentru magazinul on-line. Elementele dinamice ale magazinului on-line asigură o interacțiune comodă și productivă între utilizator și site, sporind în acest mod conversia site-ului. La conceperea dinamicii site-ului aduce elemente de interactivitate în funcționalitatea site-ului, fapt ce simplifică realizarea acțiunii-scop. Datorită utilizări de către secialiștii WebUs a tehnologiei JavaScript и CSS, elementele dinamice și dinamica genereală a site-ului, elaborate de echipa noastră sunt absolut funcționale și pe dispozitivele mobile.

  • Șabloane de design

    Utilizarea temelor șablonate pentru oformarea magazinelor on-line și individualizarea acestora (ex: posibil, modificarea culorilor în tema site-ului și a unor elemente de gestionare a acestuia, utilizarea logotipului, dacă este necesar și dacă aceste elemente sunt disponibile). Implementarea șabloanelor de design accelerează procesul de elaborare a magazinului on-line, având în vedere că sunt utilizate soluții de design existente deja, care necesită adaptări și schimbări nesemnificative.

  • Design personalizat

    Experții WebUs elaborează design-uri noi pentru magazinele online luând în calcul procesele de afaceri ale clientului. De asemenea crearea unui design personalizat este posibilă și în baza brand book-ului oferit de client, unde sunt indicate elementele de identitate a companiei: Culorile corporative și emblema. Designul personalizat presupune o abordare individuală, prin utilizarea celor mai noi tendințe în materie de design web. Designul personalizat va evidenția magazinul dumnevoastră online de multitudinea celor deja existente

  • Design adaptabil

    Este creat cu scopul ca magazinul online să poată fi accesat atât prin intermediul computerelor cât și prin intermetiul telefoanelor mobile, inclusiv smatphon-uri și tablete. Spre deosebire de alte agenții web, WebUs trei versiuni de design pentru un singur site: Desktop, smartphone și tabletă, unde designul este optimizat pentru fiecare dispozitiv de pe care este accessat site-ul. Dinamica ingenioasă a elementelor, micșorarea „greutății” site-ului și creșterea vitezei de încărcare al acestuia – permit afișarea corectă a conținutului, și utilizarea confortabilă a magazinului online. De asemenea, designul adaptabil, oferă posibilitatea de a naviga și efectua cumpărături atât de pe desktop, cât și de pe telefoane mobile și tablete cu același grad de confort.

  • Selectarea materialelor de afișare

    În caz de necesitate, este posibilă selectarea activității companiei și/sau conceperea designului materialelor de afișare(inclusiv elemente grafice: fotografii, imagini etc.), ce se vor încadra în aspectul exterior al magazinului online. De asemenea este posibilă procesarea materialelor ca: schimbarea gamei de culori, adaptarea la o anumită mărime a elementelor, etc. Selectarea materialelor de afișare influențează modul de percepere a magazinului online de către utilizatori.

  • Crearea funcționalității - "Site în proces de creare"

  • Produse recent adăugate

    Funcționalitate ce permite inserarea automată a produselor recent adăugate în blocurile informaționale speciale, pe anumite pagini ale magazinului online, conform datei lor de încărcare pe site (data încărcării poate fi redactată).

  • Paginile campaniilor de publicitate

    Funcționalitate ce presupune crearea paginilor cu materiale promoționale, ce au un aspect deosebit față de magazinul online. Pentru fiecare campanie publicitară sunt generat link-uri speciale, iar odată ce campania este încheiată, pagina publicitară este direcționată în arhiva campaniilor publicitare finalizate.

Modul, ce conține toate funcționalitățile standard ale unui magazin online modern, fără de care vânzările în regim online nu ar fi posibile. Acest modul include administrarea conținutului, a fișierelor magazinelor online, a diferitor nivele de acces al panoului de administrare etc.

Funcționalități generale


  • Administrarea confortabilă a conținutului

    Pentru o redactarea mai simplă a textelor și fișierelor media, se utilizează un redactor vizual elaborat de experții noștri. Datorită interfeței simple și bine gândite, structurarea și redactarea textelor și fișierelor media pe site-ul magazinului online este foarte confortabilă. Spre exemplu administratorul magazinului online, poate crea fără eforturi, categorii și subcategorii de produse. De asemenea câmpurile pentru proprietăți și filtre pot fi completate în mod automat, în dependență de tipul catalogului de produse. De asemenea există posibilitatea de a crea filtre pentru fiecare produs, pentru o inserare mai ușoară în baza de date a produselor.

  • Administrarea fișierelor site-ului

    Accesarea arhivei site-ului unde se păstrează datele despre fișierele afișate pe site, inclusiv texte, conținut grafic sau video, și alte materiale. Deținătorul magazinului online, poate administra toate arhivele, șterge sau adăuga anumite materiale. Această funcție oferă posibilitatea de a administra individual fișierele magazinului online, și de a controla spațiul virtual pe server, ocupat de materialele site-ului.

  • Diferite nivele de acces la panoul de administrare

    Fiecărui operator i se acordă un anumit nivel de acces la panoul de administrare a magazinului online. Prin urmare experții în promovare SEO, personalul ce lucrează cu comenzile, marketologii, administratorul vor avea nivele diferite de acces în administrarea magazinului online. În dependență de tipul contului creat și nivelul de administrare permis, anumite secțiuni ale site-ului vor putea fi accesate de către aceștia.

  • Blocarea magazinului

    Această funcție permite stoparea activității magazinului online, spre exemplu în perioada sărbărorilor, concediului, mini-vacanțelor etc. Această funcție permite și afișarea pe pagina magazinului online anunțuri sau declarații oficiale în legătură cu stoparea periodică a activității acestuia, cu indicarea datelor, sau orelor, explicând astfel utilizatorilor imposibilitatea de a crea comenzi.

  • Schimbarea aspectului site-ului cu ocazia evenimentelor

    Stilul în care va fi afișat site-ul este gândit anterior evenimentelor(Paști, sărbătorile de Crăciun, Ziua înființării magazinului online, etc.). Designerii elaborează un aspect exterior personalizat, astfel încât magazinul online să arate în stilul evenimentului respectiv, iar schimbarea aspectului se face doar cu un singur click, prin intermediul panoului administrativ.

Include funcționalitățile ce țin de afișarea produselor din magazinul online, pentru utilizatori și potențiali clienți. Acest modul oferă utilizatorilor opțiunea de a filtra amănunțit produsele în funcție de proprietățile acestora, concomitent afișând produsul, fără necesitatea de a accesa pagina produsului, pentru a afla detaliile și proprietățile acestuia.

Modul de creare și procesare a comenzilor


  • Crearea coșului de cumpărături

    Presupune adăugarea produselor în coș, cu posibilitatea de a schimba numărul, șterge și/sau adăuga produse noi, precum și de a trece de la pagina coșului de cumpărături la cea a produsului printr-un singur click. În logica de creare a coșului de cumpărături există posibilitatea de a adăuga funcționaluri noi, cum ar fi livrările la domiciliu. Crearea coșului de cumpărături poate fi adus în conformitate cu procesele de afaceri ale magazinului on-line.

  • Administrarea statusului comenzilor

    Permite atât adimistrarea comenzii cât și a statusului prin intermediul panoului de administrare a magazinului online. Mulțumită statusurilor, administratorul site-ului poate coordona și controla fluxurile de comenzi. WebUs propune clienților săi implementarea tuturor etapelor de creare a comenzilor: așteptarea confirmării comenzii, așteptarea efecturării plății, comanda se procesează, comanda a fost transmisă depozitului, produsul a fost returnat, comanda a fost procesată cu succes, comanda a fost anulată de către utilizator. Există posibilitatea de a suplimenta numărul statusurilor, pentru urmărirea procesului în timp real: Creare comandă, livrarea la depozit, livrarea la curier etc.

  • Filtrarea internă a comenzilor

    Funcționalitate confortabilă, pentru o administrare mai eficientă a comenzilor în magazinul online. Filtrarea internă a comenzilor oferă posibilitatea de a sorta comenzile după dată, perioada de procesare, după statusul comenzii(se procesează, comanda a fost procesată cu succes, etc).

  • Căutarea standard a comenzii

    Funcționalitate ce oferă administrației posibilitatea de a căuta comenzile în baza anumitor criterii (ex: ID, dată, oră etc.). Căutarea se efectueză exclusiv prin panoul de administrare a magazinului on-line.

  • Căutarea extinsă a comenzii

    O asemenea funcționalitate oferă administrației site-ului posibilitatea de a efectua căutări prin intermediul câmpului rezervat pentru această funcție, în panoul de administrare a magazinului online. Adițional, funcționalitatea de căutare extinsă a căutărilor, elaborată de experții WebUs, permite căutarea unei comenzi ce conține un anumit produs sa serviciu.

  • Logica sumei minimale/ maximale de comandă

    Limitarea sumei comenzii - funcțional, care oferă posibilitatea de a stabili suma maximă și minimă din costul general al produselor sau serviciilor aflate în coșul magazinului on-line. Suma minimă de comandă presupune că utilizatorul nu poate finaliza formarea comenzii până când suma totală nu va atinge un anumit nivel: spre exemplu, magazinul on-line lucrează doar la comanda produselor/serviciilor în valoare de 100 u.c. Limitarea sumei maxime de comandă a produselor este o funcție des utilizată de magazinele on-line care comercializează produse cu destinație specială sau a produselor (spre exemplu: alcool), livrarea cărora este posibilă doar cu limitarea costului sumativ al acestora, stabilită de legislație.

  • Alegerea statutului cumpărătorului

    Conform legislației există două tipuri de cumpărători: persoane fiziceși persoane juridice. Această funcționalitate oferă posibilitatea de a achiziționa produse și servicii în magazinul online pentru diferite companii: persoanelor juridice spre exemplu, pot fi necesare facturile fiscale(datele companiei, actele de proveninență a produselor, costul lor, etc), ceea ce nu este necesar persoanelor fizice.

  • Generarea fișierelor PDF cu datele comenzii

    Această funcționalitate oferă posibilitatea de a genera automat fișier de tip PDF ce conține toate informațiile despre comandă: data creării comenzii, datele de contact a cumpărătorului și a magazinului online, menționarea produselor incluse în comandă, etc. Informația indicată în fișierele de tip PDF se determină în procesul de creare a magazinului online. Includerea acestei funcționalități, permite utilizatorului, descărcarea fișierului sau printarea acestuia direct de pe pagina electronică a magazinului on-line.

  • Generarea automată a facturii

    Această funcționalitate oferă cumpărătorului posibilitatea de a vizualiza factura, imediat după încheierea procesului de creare a comenzii. În factură sunt incluse atât suma produselor cât și denumirea fiecărui produs cumpărat.

  • Stabilirea prețului de livrare în funcție de suma comenzilor

    Această funcționalitate acordă deținătorului magazinului online, posiblitatea de a stabili prețul livrării în funcție de suma comenzilor efectuate de către cumpărător. Adiminstratorul are privilegiul de a stabili prețul minim pentru cumpărători, care, odată atins, activează servicul de livrare gratuită a produselor către clienți. În cazul în care clientul magazinului online efectuază o comandă ce nu atinge o anumită sumă, acestuia i se propune serviciul de livrare contra cost(ce poate fi unul fix, sau calculat după un anumit algoritm) ce poate fi achitat prin una din metodele oferite de magazinul online.

  • Alegerea metodei de achitare

    Includerea pe pagina magazinului online a soluțiilor funcționale ce oferă utilizatorului posibilitatea de a efectua achitarea serviciilor și/sau produselor prin intermediul metodelor de plată pe care le oferă magazinul online. Este posibilă conectarea la următoarele metode de achitare: internet – acquiring, bani electronici, cryptocurrency, transfer bancar, precum și achitarea cash. Atenție: funcționalitatea de alegere a metodei de achitare nu reprezintă conectarea site-ului magazinului online la sistemele de achitare online și offline

  • Sistemul de returnare a produselor

    Funcționalitate ce permite urmărirea produselor returnate de clienți, în conformitate cu prevederile legale și regulamentul magazinului online. În dependență de motivul returnării produsului, clientului i se poate propune repararea produsului sau înlocuirea acestuia. Procesul de returnare a produsului poate fi urmărit și de pe contul cumpărătorului

  • Direcționarea comenzilor către operatori

    Posibilitatea de a repartiza fiecărui operator anumite comenzi, în funcție de segmentul administrat de acesta. Repartizarea comenzilor pentru persoanele fizice și juridice, în baza criteriilor geografice, în funcție de serviciul oferit, etc. Acest proces de repartizare se efectuează prin intermediul panoului administrativ, la etapele inițiale de elaborare a logicii indicatorilor a magazinului online. Acești indicatori pot fi utilizați în calitate de categorie de produse, tipul serviciului, tipul cumpărătorului, ce pot fi identificați încă de la primele etape de creare a comenzii.

Modul care reflectă toate posibilitățile funcționale, legate de afișarea produselor magazinului on-line utilizatorilor și cumpărătorilor potențiali. Posibilitățile acestui modul disponibilizează fucțiile de filtrare complexă a produselor în funcție de numeroși parametri concomitent, de a vizualiza operativ produsele comercializate, fără a transmite utilizatorul pe pagina nemijlocită a produsului.

Nomenclatorul produselor


  • Categoriile de produse

    Toate produsele în magazinul online sunt repartizate în categorii. Această funcționalitate permite administratorului, redactarea categoriilor de produse și servicii: schimbarea descrierii, adăugarea sau ștergerea imaginilor pentru anumite categorii, etc. Administrarea categoriilor de produse, de asemenea permite aranjarea acestora într-o ordine ierarhică în magazinul online.

  • Descrierea produsului

    Această funcționalitate afișează pe pagina produsului textul descrierii produsului în formă liberă(cel mai des textul poartă carcater comercial), unde vor fi descrise avantajele produsului.

  • Proprietățile produsului

    Funcționalitate ce indică proprietățile produsului. Fiecare categorie de produse are anumite proprietăți. Spre exemplu categoria de produse „Mobilă pentru dormitor” va propria serie de proprietăți: culoare, mărime, material de confecție, etc. În același timp categoria de produse „Produse din carne” va avea următoarele proprietăți – tipul de carne(porc, vită, pui, etc.) tehnologia de producere(uscare, afumare, fierbere, etc.).

  • Galerie de produse

    Afișarea imaginii produselor, deseori, influențează deciziile de achiziționare a produselor. Pe pagina produsului pot fi incluse un număr nelimitat de imagini ale acestuia, cu diferite posibilități de vizualizare ale acestora, în funcție de scopurile clientului.

  • Căutare internă

    Funcționalitate ce permite administratorului site-ului să efectueze căutarea în diferite blocuri infromaționale(produse, comenzi, utilizatori). Rezultatele căutării sunt afișate prin coinciderea cuvintelor inserate cu denumirea produsului. De asemenea există posibilitatea de a efectua căutări dinamice – prin intermediul autocompletării cuvintelor inserate în câmpul de căutare.

  • Filtrarea internă a produselor

    Funcționalitate destinată administratorilor site-ului, cu scopul de a filtra produsele în funcție de proprietățile acestora, direct din panoul de administrare a magazinului online. Funcționalitatea de filtrare internă a produselor prin panoul de administrare, cât și logica acestuia sun elaborate în conformitate cu procesele de afaceri a clientului, astfel încât procesul de filtrare este confortabil, eficient și îndeplinește toate sarcinile administratorului site-ului.

  • Filtrarea simplă a produselor

    Filtrul poate fi setat în baza anumitor proprietăți a produselor și serviciilor ce aparțin unei anumite categorii. Filtrarea simplă nu presupune posibilitatea de a vizualiza paralel filtre multiple.

  • Filtrarea complexă

    Poate fi stetată în funcție de proprietățile produselor și serviciilor ce aparțin unei anumite categorii. Filtrarea complexă oferă avantajul de a utiliza concomitent filtre multiple pentru o căutare mai avansată a unui produs. Experții WebUs au elaborat propriile soluții funcționale pentru o filtrare mai bună a produselor, ce permit filtrarea produselor indiferent de dificultatea găsirii aacestora. Filtrarea complexă se efectuează în baza următoarelor criterii: În baza categoriei căruia îi aparține produsul În baza proprietăților produsului sau serviciului În baza unor anumite limite de preț În funcție de brand-ul produsului.

  • Căutarea produselor pe site

    Funționalitate ce oferă posibilitatea de a căuta produse în magazinul online în baza unor elemente ce corespund cu precizie cuvintelor inserate în câmpul de căutare.

  • Căutarea bunurilor similare

    Funcționalitatea ce permite căutarea rapidă a produselor din magazinul online. Pe măsură ce sunt inserate caracterele în câmpul de căutare, rezultatele se reîmprospătează în timp real.

  • Pagina comună a brand-urilor

    O funcționalitate necesară în cazul în care magazinul online comercializează o serie de produse a diferitor brand-uri. Pe pagină este afișată lista de brand-uri cu logo-urile corespunzătoare, descrierea comercială a acestora sau oricare altă informație. Pe lângă funcția de marketing, această pagină oferă utilizatorului posibilitatea de a alege rapid brand-ul favorit, ceea ce micșorează timpul de a găsi produsul necesar, și mărește rata de conversie a site-ului.

  • Aranjarea produselor

    Aranjarea după popularitate, preț, în ordine alfabetică, procent de reduceri sau suma reducerii – funcționalitate ce permite aranjarea tuturor produselor sau a unei categorii de produse în ordinea aleasă de utilizator. Amplasarea produselor în funcție de popularitate, permite afișarea ofertei comerciale a produselor de la cele mai populare la cele mai puțin polulare, sau invers. Aranjarea produselor în funcție de preț, oferă posibilitatea de a afișa produsele în ordinea crescătoare a prețurilor sau de la cele mai scumpe la cele mai ieftine. Aranjarea produselor în ordine alfabetică afișează produsele de la A la Z, sau în ordine inversă. De asemenea există posibilitatea de a afișa produsele în funcție de procentajul sau suma reducerii, astfel, vor fi afișate produsele ce sunt la reduceri mai mari sau mai mici.

  • Mărirea dimensiunilor imaginii produsului

    Funcționalitatea numită și „Lupă”, ce are rolul de a mări(dimensiunile depind de conceptul de design, și funcționalitatea deținută de magazinului online) imaginea produsului sau serviciului. Mărirea imaginii oferă utilizatorului, posibilitatea de a vizualiza produsul în detalii. Această funcționalitate este un instrument de marketing eficient, întrucât cumpărătorul nu are posibilitatea de a pipăi produsul. Pentru aplicarea acestei funcționalități, este necesară deținerea preliminară a imaginilor de înaltă rezoluție.

  • Personalizarea fiecărei categorii de produse

    Fiecare categorie de produse a magazinului online are pagina sa, unde este menționată denumirea categoriei, afișată imaginea corespunzătoare, caracterul comercial, și produsele ce se includ în o categorie anumită. Această funcționalitate mai presupune și serviciul de filtrare detaliată a produselor ce aparțin unei categorii.

  • Pagina exclusivă a brandului

    Afișarea pe pagină a brandului și a produselor și serviciilor acestuia, disponibilie în magazinul online. Pe pagina brandului este afișat logo-ul, descrierea(fie ea scurtă sau lungă), precum și alte date statistice sau informații despre brand. Există posibilitatea de a extinde filtrul asupra tuturor produselor a brand-ului respectiv. Din punctul de vedere a catalogului de produse a magazinului online, lista produselor ce aparțin unui anumit brand poate fi numită mega categorie. De asemenea afișarea listei cu produse ale unui anumit brand are o funcție de marketing: fanii unui anumit brand vor putea găsi mai ușor toate produsele și serviciile oferite de brand-ul respectiv.

  • Alegerea tipului de afișare a produsului

    Există mai multe modalități de afișare a produsului în magazinul online: cu imagine sau fără imagine, prin utilizarea imaginilor de mărime mică sau mare a produsului, cu afișarea prețului, etc. În cazul creării unui site personalizat, experții WebUs.md elaborează mai multe opțiuni de afișare a produselor pe pagina magazinului online. De asemenea există două tipuri de afișare a produselor pe pagină: tabel(imaginea și denumirea produsului sau serviciului) și listă(imaginea cu prorpietățile produsului sau serviciului). Vizitatorii magazinului online pot alege singuri tipul de afișare a produselor pe pagină.

  • Vizualizare rapidă a produsului

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a vizualiza produsele direct de pe pagina de căutare a produselor, fără a trece pe pagina personală a produsului. Informația de bază despre produs sau serviciu (preț, proprietăți, opțiuni) pot fi afișate prin ferestre pop-up, sau alte soluții de design, ce oferă utilizatorului avantajul de a economisi timp și trafic, conferind magazinului online un aspect mai prietenos.

  • Promo-video a produsului

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea utilizatorilor, să vizualizaze materiale promoționale video despre produse sau servicii. De regulă, materialele video sunt atașate în descrierea produsului, pentru o vizualizare mai îndelungată a produsului. Materialele video pot fi afișate atât prin intermediul serviciilor (Vimeo, Youtube), cât și direct de pe serverul site-ului.

  • Selectarea proprietăților produselor

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea utilizatorului magazinului online, să aleagă parametrii produsului sau serviciului(mărime, culoare, materialul din care este confecționat, înălțime – oricare proprietate ce poate fi diferită la un produs). Produsele din mai multe categorii pot avea opțiuni identice: mărimea încălțămintei(39-44), culoare(telefon mobil alb/negru) – proprietățile produselor pot influența prețul acestora. Spre exemplu, tricoul de mărimea 5XL va avea un preț mai mare decât același tricou de mărimea S, dar telefonul mobil de culoare albă, poate avea același preț ca și cel de culoare neagră. Doar că experții WebUs adimistrează cu succes procesele opțiunilor ce pot influența prețul produsului. Astfel, un arbore cu înălțimea de un metru va costa 1000 u.c., iar un arbore cu înălțimea de 2 metri, va avea prețul de 1500 u.c. Experții WebUs automatizează astfel de procese.

  • Afișarea numărului de produse disponibile

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea cumpărătorului potențial a numărului de produse disponibil în stock. Această funcționalitate poate insera datele despre disponibilitatea produselor în câteva modalități: 1) Produsul este/nu este disponibil 2) Indicatorii unui număr mare/mic de produse în deposit 3) Inserarea numărului exact de produse disponibile în stock. Nu este neapărat inserarea numărului de produse disponibile pe pagina acestora, pentru că experții WebUs, programează astfel încât crearea unei comenzi cu un număr mai mare de produse decât cele disponibile va fi imposibilă. Spre exemplu dacă sunt disponibile 5 unități de gadgeturi, cumpărătorul nu va putea comanda 6 unități. Această funcționalitate poate fi aplicată atât întregului magazin online, cât și unor anumite produse individual, sau unor categorii de produse, în dependență de sarcinile de afaceri ale administratorului magazinului online.

  • Afișarea TVA-ului

    Funcționalitate ce permite afișarea TVA-ului pe pagina produsului. Opțiunile de afișare a produsului pot fi setate din panoul de administrare a magazinului online. De asemenea pot fi afișate și alte tarfie pe pagina produsului sau serviciului oferit spre vânzare.

Modulul unde sunt afișate tipul de sincronizare a paginii magazinului on-line cu baza de date a produselor. În dependență de tipul de sincronizare ales (complexă, periodică etc.), se va actualiza și informația despre produsele afișate în magazinul on-line.

Administrarea produselor


  • Administrarea manuală a produselor

    Se efectuează direct prin intermediul panoului de administrare: se crează produse noi, se inserează denumirea acetuia, proprietățile, opțiunile, se încarcă imaginea, se alege categoria de produse căruia îi aparține – toate acestea în mod manual.

  • Administrarea produselor prin intermediul unui fișier de sincronizare

    În baza de date a clientului(1C sau de alt tip) se generează în mod automat un fișier în format excel, care este completat cu toată informația necesară de baza de date. Ulterior, fișierul se incarcă în mod manual pe site, pentru a efectua procesul de actualizare despre produse și servicii, în conformitate cu informația conținută în fișierul încărcat. Pentru ca informația să fie adaptată standardelor web, fișierul trebuie setat și modificat (setarea și modificarea fișierului nu este inclusă în prețul de creare a magazinelor online).

  • Administrarea produselor prin sincronizare periodică

    Se efectuează prin intermediul unui fișier de încărcare(cu anumite date formatate), care crează baza de date a clientului, în mod automat, într-un mod periodic stabilit din timp. Ulterior, fișierul generat cu datele deja actualizate se încarcă automat pe site-ul magazinului online, actualizând în totalitate informația despre produse. Fiecare bază de date necesită să fie setată în mod individual astfel încât aceasta sa poată fi sincronizată cu magazinul online(setarea bazelor de date nu este inclusă in prețul de creare a magazinelor on-line).

  • Adimistrarea produselor prin sincronizare on-line

    – administrarea produselor magazinului online direct din sistemul de evidență a produselor deținute de companie. Acest tip de administrare necesită integrarea completă a bazei de date 1C, sau oricare alt tip de bază de date în site-ul magazinului online, încât aceasta să devină și baza de date a magazinului online. În acest tip de administrare, site-ul magazinului online, se adresează direct bazei de date a deținătorului acestuia, iar procesele pot fi urmărite în timp real. Astfel numărul de produse achiziționate de cumpărător se scade automat din numărul total ,direct după finisarea comenzii și achitării acesteia.

Modul în care vor fi afișate posibilitățile de marketing ale magazinului on-line. Marketingul este un element ce influențează substanțial rata de conversie și nivelul de vânzări al magazinului on-line și oferă o serie de instrumente, pentru a scoate în evidență un anumit produs sau a întregii game de produse oferite de magazinul online. Funcționalitățile acestui modul oferă administratorului magazinului online posibilitatea de a comercializa produse la preț redus; să deruleze promoții ce includ cupoane de reducere, certificate cadou; să administreze rezervările, ordinea de afișare a produselor pe pagină etc.

Marketing


  • Popularitatea produsului –

    Această funcționalitate oferă utilizatorilor posibilitatea de a vota, sau aprecia un produs din magazinul online. Popularitatea produsului este un indicator obiectiv al atitudinii utilizatorilor față de un produs.

  • Produse recomandate

    Funcționalitate ce afișează produsele recomandate de magazinul online. Există două metode de a afișa produsele recomandate: prezentarea acestora în ordine aleatorie, sau, prescrirea recomandării produselor în mod manual.

  • Blocul informațional „Cele mai populare produse”

    Funcționalitate ce permite afișarea indicatorilor obiectivi a celor mai populare produse sau servicii oferite de magazinul online. Informația din acest bloc este afișată în conformitate cu deținerea resurselor financiare în momentul efectuării comenzii, dar nu după numărul de produse realizate.

  • Blocul informațional „Cele mai vizualizate produse”

    Funcționalitate ce permite afișarea automată a celor mai vizualizate produse sau servicii ale magazinului online, în baza indicatorilor obiectivi. Informația din acest bloc este afișată în baza numărului de vizualizări a paginii produsului.

  • Crearea comenzii la un click distanță

    Funcționalitate, ce oferă posibilitatea de a crea comanda la o distanță de un click, direct de pe pagina produsului. Utilizatorul va oferi doar informațiile de contact: nume, prenume, numărde telefon, și adresă de email. Ulterior, utilizatorul va recepționa pe adresa de email, informația cu numele produsului și prețul acestuia. Administratorul magazinului online va primi un email asemănător ce va conține datele de contact a cumpărătorului, metoda de achitare, metoda de livrare, etc. Experții WebUs recomandă utilizarea acestei funcționalități numai în cazuri de urgență, întrucât această operațiune nu este considerată vânzare, iar datele utilizate nu sunt incluse în rapoartele de contabilitate.

  • Conectarea chat-ului on-line

    Funcționalitate ce este inclusă în magazinele online, cu scopul de a răspunde întrebărilor clienților în timp real, de asemenea este inclusă disponibilitatea operatorului. O altă posibilitate a acestei funcționalități este includerea unui formular tehnic, în care utilizatorul va putea primi informații direct de la administratorul magazinului online, sau de la serviciul de suport tehnic.

  • Formularele de feedback pe paginile statice

    Funcționalitate ce permite utilizatorilor de a adresa anumite întrebări administrației magazinului online. Formularul va conține anumite date de contact ale utilizatorului, și mesajul propriu zis către administratorul magazinului online. Utilizatorul va recepționa răspunsul administrației pe adresa electronică indicată în formular.

  • Butonul share (distribuie)

    Conectarea butoanelor funcționale share pentru distribuirea interconectată a materialelor și informațiilor în diferite rețele de socializare. Funcționalitatea acestor buntoane oferă posibilitatea utilizatorilor să distribuie linkul produselor pe unul sau mai multe profiluri a rețelelor de socializare. Atașat la link de asemenea se afișează o imagine a produsului, și o descriere scurtă a acestora. Cele mai populare butoane funcționale share sunt pentru Facebook, VK, Twitter, Google+, Tublr, Linkedin, însă, lista butoanelor share poate fi concepută împreună cu deținătorul magazinului online, în funcție de procesele de afaceri.

  • Afișarea blocurilor informaținale a rețelelor de socializare pe site

    Funcționalitate ce afișează utilizatorilor, informația cu privire la profilurile oficiale ale magazinului online pe rețelele de socializare. Printre cele mai populare sun Facebook, VK, și Google+, însă pot fi create blocuri informaționale suplimentare în funcție de cerințele clienților noștri.

  • Comentariile prin intermediul rețelelor de socializare

    Oferă utlizatorilor, posibilitatea de a lăsa impresiile, sugestiile prin intermediul comentariilor pe rețelele de socializare. Posibiliateta de a lăsa comentarii stabilește o relație bazată pe încredere între cumpărător și magazin online, întru cât utilizatorii vor avea posibilitatea de a vizualiza profilul persoanelor ce au lăsat comentarii.

  • Livrare gratuită la crearea unei comenzi cu o anumită sumă

    În crearea unei comenzi ce atinge sau depășește o sumă anumită, stabilită de administratorul magazinului online, se activează servicul de livrare gratuită. (informația despre livrare gratuită se transmite automat bazei de date, odată ce comanda a fost creată).

  • Cele mai noi produse

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea utilizatorilor de a cunoaște produsele noi. Statusul „Nou”, se oferă fiecărui produs individual prin intermediul panoului de administrare, fie prin intermediul sistemului 1C, în funcție de modalitatea de sincronizare a magazinului online cu baza de date. Exemplu: statutul „Nou” va fi conferit de către administratorul site-ului, telefoanelor din ultima generație a unui model.

  • Produse conexe

    Funcționalitate ce permite afișarea produselor care însoțesc, sau care sunt populare pentru cei ce au cumpărat un alt produs. Există două metode de afișare a produselor conexe: prima metodă presupune sugerarea unor produse conexe în ordine aleatorie (incluse în una din categorii, sau tip de produse). A doua metodă presupune prescrierea produselor conexe în mod manual pentru fiecare produs sau serviciu, ceea ce mărește substanțial precizia aceste funcționalități, și respectiv, rata de conversie a site-ului. Experții WebUs numesc această metodă „bere – chipsuri”: dacă cumpărătorul vizualizează pagina cu bere, acestuia i se sugerează chipsurile, sau invers.

  • Comentarii la produse

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea utilizatorilor de a lăsa mesaje scurte, mai jos de produs. Fiecărei pagini a produselor i se va repartiza un bloc informațional separat ce va conține comentariile și reacțiile clienților la produse.

  • Conferirea gradurilor de prioritate produselor și afișarea acestora pe pagină

    Aceastră funcționalitate oferă posibilitatea de a conferi produselor o anumită prioritate în afișarea acestora pe pagină, în momentul generării rezultatelor de căutare. Exemplu: produsul cu prioritatea 1 se va afișa primul în lista de produse, în momentul afișării acestora. Conferirea gradului de prioritate este efectuată fie prin panoul de administrare a magazinului online, fie prin intermediul 1C, în dependență de modul de sincronizare a magazinului online. Această funcționalitatea de asemenea oferă avantajul de a alege ordinea de afișare a produselor pe site, în cazul căutării acestora.

  • Wishlist

    Utilizatorul poate crea propria listă de dorințe. Includerea unor produse în lista de dorințe, crează condițiile pentru efectuarea cumpărăturii, în momentul accesării viitoare a site-ului de către utilizator: procurarea acestor produse este amânată din anumite motive de către utilizator, însă acestuia i se va reaminti despre produsele respective la următoarea accesare a magazinului on-line.

  • Personalizarea paginii 404

    Pagina 404 - este cea care afișează eroarea, это страница ошибки, ce apare la intrarea pe o pagină inexistentă. Această pagină, fie n-a existat niciodată, fie a existat cândva, însă pentru moment nu mai este disponibilă, din diferite motive. WebUs elaborează și personalizează preventiv pagina 404, care datorită unei abordări corecte permite creșterea ratei de conversie, pentru că stimulează finisarea acțiunii-țintă de pe pagina erorii. De exemplu, o acține-țintă poate fi demonstrarea produselor vizualizate recent, demonstrarea ofertei zilei sau a reducerii speciale. Paginile personalizate 404 se cncep după stilistica generală a magazinului corespunzător tematicii activități acestuia.

  • Marketing și administrarea prețurilor produselor

    Această funcționalitate permite setarea mai multor prețuri pentru un singur produs sau serviciu, pentru diferite grupuri de utilizatori. Aceste grupuri pot fi create în baza mai multor criterii: numărul de produse achiziționate, perioada de utilizare a magazinului online, vechimea creării contului, etc. Prețul poate fi afișat numai după crearea comenzii, dacă acest lucru corespunde sarcinilor de afaceri a magazinului online, întrucât unele magazine online doresc să ascundă prețul pentru concurenți, iar această funcționalitate permite aplicarea unor astfel de soluții. Această funcționalitate poate fi elaborată în conformitate cu procesele de afaceri ale clientului.

  • Paginile produselor aflate la reducere

    Funcționalitate ce permite afișarea produselor ce sunt la reduceri, și cele ce sunt incluse în oferte promoționale pe o pagină diferită. Vizitatorii site-urilor, de regulă, vizitează des astfel de pagini.

  • Compararea produselor

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea utilizatorilor de a compara produsele selectate(de regulă ele fac parte din aceeași categorie). Această funcționalitate vine în ajutorul utilizatorilor, care au de făcut o alegere între două sau mai multe produse cu proprietăți asemănătoare. Compararea produselor poate include atât afișarea diferențelor și asemănărilor dintre produse, cât și numai diferențele dintre acestea.

  • Produse recent vizualizate

    Funcționalitate ce oferă utilizatorului posibilitatea de a vizualiza într-un bloc informațional aparte, produsele recent afișate ale magazinului online. Această funcționalitate reamintește utilizatorului despre aceste produse și sugerează procurarea acestora.

  • Rezervarea produsului

    Funcționalitate ce permite rezervarea unui anumit produs din magazinul online. Această fucționalitate este o alegere excelentă pentru magazinele online ce sunt reprezentate și în mod fizic.

  • Accesorii gratuite pentru produse

    Funcționalitate ce afișează pe pagina produsului, accesoriile acestuia. Cumpărătorul, achiziționând produsul respectiv, primește cadou unul din accesoriile propuse produsului achiziționat.

  • Recenzii site

    Funcționalitate ce permite utilizatorilor să aprecieze site-ul, și să creeze recenzii pentru site. Utilizatorii au o încredere mai mare în recenziile făcute de alți utilizatori, și aceseta influențează semnificativ alegerea magazinului online pentru efectuarea cumpărăturilor. De asemenea există posibilitatea de a crea recenzii prin intemediul rețelelor de socializare, fapt ce permite vizualizarea persoanei ce a creat recenziile.

  • Povestește prietenilor

    O funcționalitate confortabilă utilizatorilor pentru a distribui informația despre un anumit produs, printr-un singur click. Acest proces se efectuează prin intermediul email-urilor, tema și linkul site-ului fiind generate în mod automat, fiind necesară doar inserarea adresei de email a persoanei ce va recepționa emailul.

  • Expedierea email-urilor tuturor subscriber-ilor

    Funcționalitate ce transmite mesaje electronice în masă, tuturor utilizatorilor aflați în baza de date a magazinului online. Aceasta este o metodă eficientă de promovare a magazinelor online și notificarea clienților despre ultimele noutăți și promoții: acțiuni promoționale, oferte speciale, etc. Datorită informației bine structurate, câmpul rezervat mesajului este ușor de completat și transmis utilizatorilor. Mesajele pot fi expediate atât tuturor subscriber-ilor, cât și unor anumite grupuri de utilizatori.

  • Prețuri angro

    Funcționalitate ce oferă administratorului magazinului online, avantajul de a indica diferite prețuri pentru diferite grupuri de cumpărători angro(în dependență de numărul de produse comandate). Pe pagina produsului sunt indicate condițiile pentru a efectua cumpărături angro – prețul pentru 1 unitate, 10 unități și 100 de unități vor fi diferite.

  • Servicii conexe

    Funcționalitate ce permite atașarea fiecărui produs, un serviciu conex. Exemplu: produsului „arbore” , i se atașează serviciul „livrare”. Serviciile conexe pot avea valoare adăugată sau nu, în dependență de procesele de afaceri, și scopurile acesteia. În funcție de necesitatea și dorința cumpărătorului, serviciile pot fi sau nu utilizate.

  • Drag &Drop

    O funcționalitate ce permite administratorului site-ului să aranjeze manual produsele în ordinea dorită, prin intermediul funcției de „trage și lasă”.

  • Cupoane promoționale, certificate de reduceri, coduri promoționale

    Această funcționalitate oferă posibilitatea de a genera coduri promoționale, certificate de reduceri (indicate în procente din costul total al produsului) precum și coduri promoționale. Cupoanele și certificatele pot fi utilizate atât la crearea unei comenzi, cât și la crearea unei comenzi ce atinge o sumă anumită. Administratorului magazinului online va coordona și stabili logica cumpoanelor promoționale, certificatelor și codurilor promiționale: stabilirea numărului de cupoane, certificate, coduri promoționale, forma de activitate a acestora(procentuală sau un preț anumit), numărul de utilizarea a acestora, apartenența(reducerea se răsfrânge asupra tuturor produselor, sau unei anumite categorii), precum și perioada de valabilitate a acestora

  • Reduceri personale

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a propune reduceri personale utilizatorilor prin intermediul conturilor acestora. În panoul de administrare a magazinului online, există posibilitatea de a stabili anumite prețuri: utilizatorul va putea vizualiza reducerea unor anumite produse, a unui singur produs, sau a întregii game de produse și servicii oferite de magazinul online. De asemenea utilizatorul va fi notificat în legătură cu reducerea personală oferită de magazinul online. Aceste reduceri pot avea caracter temporar, sau permanent, fiind stabilite prin intermediul magazinului online pentru fiecare utilizator individual. Funcționalitatea respectivă influențează loialitatea utilizatorilor și clienților magazinului online.

  • Reduceri speciale pentru parteneri

    Funcționalitate ce permite administrației magazinului online, să ofere reduceri speciale de parteneriat, unui utilizator sau unui grup de utilizatori prin intermediul panoului de administrare a magazinului online. Acest lucru se efectuază cu notificarea prealabilă a beneficiarilor reducerilor.

  • Condiții speciale pentru a beneficia de o reducere unică din suma comenzii

    În cazul creării unei comenzi ce atinge o anumită sumă(sau depășește suma respectivă), cumpărătorul va beneficia de o reducere unică la comanda creată. Exemplu: administratorul magazinului online a stabilit o reducere de 5% la cumpărăturile efectuate de la 1000 u.c., utilizatorul ce efectuează cumpărături de 1001 u.c. va beneficia automat de reducerea de 5%. Reducerea poate fi stabilită atât în puncte procentuale cât și în sumă exactă.

  • Condiții speciale pentru a beneficia de o reducere unică (produse aleatorii)

    Odată ce produsele speciale, aleatorii au fost achiziționate, reducerea se extinde asupra întregii comenzi. Mărimea reducerii nu este determinată prin însumarea mai multor produse speciale, ci cumpărătorului i se oferă cea mai mare reducere din cele pentru care cumpărătorul este eligibil

  • Achiziționarea produselor în rate

    Funcționalitate ce permite utlizatorilor achiziționare produselor în rate. Prețul este calculat automat in funcție de linia de creditare a magazinului online, și afișat utilizatorului. Aceastp funcționalitate permite implementarea în logica magaznului online a condițiilor de oferire în rate a produselor, datorită cărora utilizatorul va putea vizualiza rata dobânzii, suma achitării lunare, precum și suma necesară achitării în avans în funcție de planul creditar ales.

  • Notificare despre reducerea prețului la produsul preferat

    Funcționalitate ce transmite notificări, despre reducerea prețului la produsul pe care clientul și/sau utilizatorul intenționa să îl achiziționeze(produsului i se conferă statusul „urmărește prețul”). Acest lucru este posibil datorită opțiunii de a urmări prețul produsului: în cazul în care prețul acestuia se schimbă, utilizatorul este în mod automat notificat prin email de către magazinul on-line. Astfel, această funcționalitate permite nu doar creșterea vânzărilor, ci și stabilirea unei relații de încredere între cumpărător și magazin on-line.

  • Expedierea în masă a email-urilor pentru anumite categorii de subscriberi

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a notifica utilizatorii despre produse noi, categorii de produse sau schimbarile intervenite în cazul anumitor produse, sau orice alt tip de noutăți la care utilizatorii au dat subscribe.

  • Condiții speciale pentru a beneficia de o reducere unică (produse conexe)

    Odată ce produsele speciale au fost achiziționate, reducerea se extinde asupra intregii comenzi. Mărimea reducerii nu este determinată prin însumarea mai multor produse speciale, ci cumpărătorului i se oferă cea mai mare reducere din cele pentru care cumpărătorul este eligibil.

  • Strategia de puncte bonus

    Această funcționalitate oferă posibilitatea de a acorda produselor „costul” în puncte bonus, pe care utilizatorul le va primi după fiecare cumpărătură. Aceste puncte pot fi ulterior schimbate pentru produse, sau transformate în reduceri – logica de acordare și utilizare a acestora este stabilită de administrația magazinului online.

  • Wishlist-marketing

    Analizând listele de dorințe ale utilizatorilor, administratorul magazinului online, are posibilitatea de a propune reduceri individuale, livrarea anumitor produse sau categorii de produse ce sunt în lista de dorințe a cumpărătorului. Toate produsele ce se află în liste de dorințe, pot fi afișate pe oricare pagină a magazinului on-line.

Modul ce include funcționalitățile de notificare a utilizatorilor și clienților prin diverse metode. Acest aspect funcțional oferă posibilitatea de a felicita utilizatorii cu ocazii diverse, reamintirea despre produsele neplătite sau formularele incomplete, precum și vizualizarea istoricului conversației.

Notificări


  • Notificare despre finalizarea procesării comenzii

    Funcționalitate ce oferă utilizatorilor posibilitatea de a primi notificări în legătură cu etapa de procesare a comenzii. Datorită acestei funcționalități, utilizatorul va avea posibilitatea de a-și monitoriza comanda în conformitate cu etapele îndeplinirii acesteia: procesarea comenzii, în așteptarea achitării, comanda a fost finalizată, etc.

  • Notificare despre transferul utilizatorului în alt grup

    Funcționalitate ce notifică utilizatorul despre transferul acestuia în alt grup de utilizatori. În cazul transferului, utilizatorul este înștiințat în mod automat prin intermediul e-mailurilor.

  • Administrarea și gruparea adreseleor electronice

    Această funcționalitate permite structurarea bazei de date a adreselor electronice.

  • Felicitarea automată a utilizatorilor

    Această funcționalitate permite transmiterea felicitărilor, prin intermediul poștei electronice, utilizatorilor cu diverse ocazii, atât sărbători naționale cât și persoanle. De asemenea există posibilitatea de a oferi anumite beneficii utilizatorilor: bonusuri, cupoane promoționale, puncte de loialitate, oferte speciale, reduceri personale, etc. Felicitările sunt transmise în baza informațiilor disponibile de pe conturile utilizatorilor.

  • Istoricul mesajelor tranmise

    Funcționalitate ce permite administratorului, vizualizarea tuturor mesajelor transmise de magazinul online – clienților.

  • Notificare despre punctele sau cupoanele promoționale neutilizate

    Funcționalitate ce notifică în mod automat utilizatorul, despre punctele de loialitate sau cupoanele promoționale neutilizate. Notificările sunt transmise pe adresa electronică a utilizatorului, în cazul în care utilizatorul nu profită de avantajele oferite de magazinul online o anumită perioadă de timp. De asemenea în mesaj poate fi indicat termenul de utilizare a cupoanelor promoționale, certificatelor de reduceri, sau a altor beneficii oferite de magazinul online, clientului.

  • Notificare despre produse în coș

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a reaminti clientului magazinului online, despre prezența unor anumite produse în coșul de cumpărturi, dar, care din anumite motive nu pot fi utilizate în crearea comenzii. În astfel de cazuri, utilizatorul este notificat pe adresa electronică, printr-un mesaj unde este afișată lista de produse in coșul de cumpărături, și motivul pentru care comanda nu poate fi finalizată. Această funcționalitate de asemenea influențează decizia utilizatorului de a achiziționa produsele din coș.

Modul ce include posibilitatea de afișare a datelor statistice a activității magazinului online. Modulul, de asemenea, permite crearea rapoartelor și graficelor de vânzări, listelor celor mai populare produse etc.

Rapoarte și date statistice


  • Integrarea Google Analitycs

    Funcționalitate ce permite conectarea instumentelor Google la site-ul magazinului online, pentru o analiză detaliată a activităților.

  • Rapoarte comenzi

    Funcționalitate ce oferă avantajul de a vizualiza datele despre comenzi: etapa, numărul de produse incluse în comenzi, datele utilizatorilor, cine procesează comanda, utilizarea cupoanelor promoționale în crearea comenzilor, etc.

  • Date statistice a etapelor de procesare a comenzilor

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a accesa informații despre datele statistice a etapelor de procesare a comenzii. Exemplu: poate fi creat o statistică despre numărul comenzilor deja finalizate, celor ce sunt în etapa de procesare, sau care sunt în așteptare, etc.

  • Rapoarte utilizatori

    Această funcționalitate oferă adminsitratorului magazinului online posibilitatea de a accesa infromațiile despre utilizatori, prin intermediul panoului de administrare: date personale, statusul, cumpărăturile efectuate, data înregistrării, activitatea acestuia, etc.

  • Date statisitice utilizatori

    Această funcționalitate afișează datele statistice despre toți utilizatorii magazinului online, numărul acestora, apartenența la anumite grupuri, numărul utilizatorilor ce au efectuat deja cumpărături. De asemenea este posibilă filtrarea utilzatorilor în funcție de proprietățile acestora.

  • Topul celor mai vândute produse

    Funcționalitate ce afișează în blocul informațional al panoului de administrare a celor mai vâdute produse a magazinului online la momentul dat, sau în o anumită perioadă.

  • Topul celor mai vizitate produse

    Statistica vizualizării produsului - funcțional, ce permite de a emite în blocul informațional in blocul panoului de administrare a magazinului on-line drept fiind TP cele ma vizualizate produse a magazinului on-line pentru momentul dat sau pentru o anumită perioadă de timp.

  • Date statistice plăți on-line

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a afișa date statistice despre plățile efectuate în regim online. Administratorul poate accesa informația despre numărul de plăți efectuate prin una din metodele de achitare online(VISA, MasterCard, PayPal, PayNet, etc) – pentru întreaga perioadă de activitate a magazinului online, sau pentru o perioadă stabilită.

  • Rapoarte vânzări branduri

    Funcționalitate ce permite afișarea informațiilor în panoul administrativ, despre numărul vânzărilor unui anumit brand, în toată perioada de activitate a magazinului online, sau în o perioadă anumită.

  • Calcularea venitului mediu

    Funcționalitate ce permite calcularea sumei medii a unui singur bon fiscal a magazinului online: suma totală din baza de date este împărțită la numărul comenzilor. Suma medie a bonului fiscal poate fi calculată atât pe întreaga durată a activității magazinului online, cât și pe o perioadă limitată, stabilită de administratorul magazinului.

  • Grafic de vânzări

    Funcționalitate ce permite construirea graficelor de vânzări în baza datelor de vânzare a magazinului online. În grafic un câmp va reprezenta perioada de timp, iar celălalt câmp - numărul de vânzări. Graficele de vânzări pot fi create pentru diferite perioade sau pe întreaga perioadă de activitate a magazinului online.

Promovarea magazinului on-line, și aducerea acestuia în topul celor mai populare motoare de căutare ca: Google, Yandex, Bing, Yahoo!, etc. Optimizarea SEO este posibilă atât cu ajutorul proceselor automatizate cât și a celor manuale. Citește mai mult.

Modulul SEO


  • Generarea fișerelor robot.txt

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a genera automat fișiere robot.txt. Aceste fișiere reprezintă documente text, unde sunt indicate instrucțiunile pentru motoarele de căutare (interzicerea indexării, recomandări acțiunilor de căutare în descărcarea fișierelor de pe site, etc.).

  • Crearea hărții site-ului în mod automat

    Funcționalitate ce permite formarea tuturor link-urilor URL ale magazinului online, și strucutra acestuia în conformitate cu standardele de optimizare a motoarelor de căutare (Google, Yandex, etc). Crearea hărții site-ului(sitemaps) este o acțiune cheie în cazul optimizării SEO: motoarele de căutare caută informații inclusiv în structura informațională a magazinului online ce conține fișiere de tip XML, unde sunt indicate paginile ce sunt supuse indexării acțiunilor de căutare. Indexarea adreselor paginilor magazinului online din fișierul de hartă a site-ului se efectuază mai rapid.

  • Indicarea automată a meta-datelor pentru fiecare pagină

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a crea un șablon unificat, pentru indicarea meta-datelor(descriere, titluri, cuvinte cheie, tag-uri) fiecărei pagini a magazinului online în funcție de tipul acestora.

  • Funcționalități pentru optimizarea fiecărei pagini a magazinului on-line

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a seta în mod manual completarea meta-datelor necesare(titluri, descriere, cuvinte cheie) pentru motoarele de căutare, cu posibilitatea modificării ulterioare a acestora. De asemenea optimizarea fiecărei pagini a magazinului online, presupune o programare SEO friendly a site-ului.

  • Administrare SEO

    Funcționalitate ce permite o administrare a tuturor proceselor SEO a magazinului online. Administrarea SEO permite setarea în mod automat a tututor datelor SEO pentru paginile magazinului online, precum și o gamă largă de instrmente pentru optimizarea motorului de căutare a site-ului.

Modul ce permite administrarea magazinului on-line și a conturilor de utilizatori prin intermediul panoului de administrare. Acest modul oferă posibilitatea de a crea o bază de date a clienților, blocarea accesului utilizatorilor sau crearea unor grupuri de utilizatori.

Moderarea utilizatorilor


  • Înregistrarea utilizatorului

    Funcționalitate ce permite înregistrarea utilizatorilor prin completarea unor formulare speciale. Utilizatorul conectează contul de pe site cu email-ul ce a fost folosit de acesta în procesul de creare a contului.

  • Restabilirea parolei

    Funcționalitate ce permite restabilirea parolei, în cazul pierderii acesteia. Pe adresa electronică folosită în procesul de creare contului, va fi expediat un cod generat automat de către sistem, ce va fi utilizat pentru a accesa contul.

  • Formarea bazei de date a clienților

    Funcționalitate ce permite crearea unei baze de date a clienților(înregistrați sau care au accesat site-ul prin intermediul conturilor Google sau Facebook). În baza de date formată administrația poate insera fie toate informațiile disponibile, sau un număr restrâns de informații (vîrstă, țara, etc.)

  • Localizarea utilizatorilor în funcție de IP

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a determina /regiunea/țara/orașul de unde a fost accesat site-ul. Această funcționalitate este utilă în mod special companiilor ce au site-uri pentru diferite state, oferind posibilitatea de a afișa informația în limba națională, și prețurile în moneda de circulație. Respectiv, în funcție de locul de accesare a site-ului, utilizatorului i se va afișa prețul în RON pentru utilizatorii din România, sau USD – celor din Statele Unite ale Americii.

  • Blocarea utilizatorului

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de a bloca conturile utilizatorilor(în baza email-ului sau în baza adresei IP) din anumite motive, printre care pot fi: încălcarea regulilor de utilizare, escrocherie etc.

  • Vizualizarea și modificarea informațiilor utilizatorilor

    Funcționalitate ce permite administrației magazinului online vizualizarea sau modificarea informațiilor utilizatorilor în contul acestora. Astfel de informații pot fi cu caracter personal, istoricul comenzilor efectuate, mesajele personale, punctele de loialitate, sau oricare altă informație. Atenție!! Nici echipa WebUs și nici administrația magazinului online NU VA AVEA ACCES LA PAROLELE UTILIZATORILOR. Pentru protecția parolelor utilizatorilor se utilizează protocolul de cifrare MD5. Acest protocol nu permite descifrarea parolelor, și oferă 100% protecție datelor confidențiale ale utilizatorilor.

  • Exportarea bazei de date a conturilor

    Funcționalitate ce permite tranferul tuturor infromațiilor din baza de date a conturilor înregistrate în magazinul online, intr-un fișier separat excel

  • Exportarea bazei de date a adreselor de email

    Funcționalitate ce permite transferul întregii baze de date a adreselor de email înregistrate în magazinul online, într-un fișier de tip excel.

  • Înregistrarea prin intermediul conturilor de Facebook sau Google

    Funcționalitate, ce permite utilizatorilor o înregistrare rapidă cu ajutorul conturilor Facebook sau Google. Utilizând o astfel de funcționalitate, administrația magazinului online intră în posesia tuturor datelor necesare despre utilizatori, economisind timpul acestora, și, concomitent i se oferă toate posibilitățile de înregistrare.

  • Diversificarea tipurilor de utilizatori (B2B)

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea de externalizare a distribuitorilor/înterprinzătorilor individuali prin crearea unor conturi speciale pentru utilizatorii B2B. După ce informația din conturi deste verificată de administrator, deținătorii conturilor B2B, pot primi oferte speciale sau reduceri personalizate. Administrarea conturilor B2B se deosebește de administrarea conturilor utilizatorilor de rând, întrucât în primele sunt afișate informații despre companie, reprezentanțe comerciale, politica comercială și reducerile pentru compania deținătoare de cont B2B.

  • Administrarea grupurilor de clienți

    Această funcționalitate oferă administrației magazinului online, posibilitatea de a crea sau șterge anumite grupuri de clienți, precum și adăugarea/ștergerea clienților din lista unor anumite gurpuri. Fiecărui grup de clienți i se poate conferi proprietăți specifice – propriile prețuri sau condiții unice de livrare etc.

Modulul în care sunt prezentate funcționalitățile contului personal pentru utilizatorii magazinului on-line, confortul și însușirile căruia influențează direct nivelul vânzărilor. Acest modul permite redactarea datelor contului, vizualizarea statutului și a istoricului de cumpărături.

Contul utilizatorului


  • Posibilitatea de a redacta conturile utilizatorilor

    Funcționalitate ce oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și redacta informația conținută în profilul său.

  • Formarea șabloanelor a adreselor de livrare

    Funcționalitate ce oferă utilizatorilor, posibilitatea de a indica informațiile necesare pentru livrări. Această informație va fi ulterior utilizată de către magazinul online cu scopul livrării produselor. Este posibilă crearea unui număr de șabloane, din care utilizatorul îl va alege pe cel necesar.

  • Crearea șabloanelor a metodelor de achitare

    Funcționalitate ce oferă utilizatorului posibilitatea de a indica informația necesară pentru achitarea produsului sau serviciului. Magazinul online, ulterior va utiliza această informație la etapa achitării. Este posibilă crearea mai multor șabloane ce conțin mai multe metode de achitare, iar utilizatorul va alege metoda convenabilă de achitare.

  • Statusul și istoricul comenzilor

    Această funcționalitate oferă utilizatorilor posibilitatea de a monitoriza în timp real statusul comenzii. De asemenea această funcționalitate oferă posibilitatea de a vizualiza istoricul comenzilor efectuate atât pe întreaga durată a activității contului cât și pe o perioadă anumită.

Modul în care sunt prezentate funcționalitățile suplimentare de îmbunătățire a magazinului web. Spre exemplu, în secțiunile suplimentare deseori se includ blogurile – instrument ce permite informarea clienților despre ultimele noutăți și modificări ale magazinului on-line

Secțiuni suplimentare ale site-ului


  • Pagini statice

    Funcționalitate ce oferă posibilitatea crearea unui număr de pagini cu informație statică (Despre noi, Partenerii noștri, Date de contact, regulamentul de utilizare a magazinului on-line etc).

  • Categoriile noutăți/promoții/evenimente

    Includerea noutăților, promoțiilor, sau a altor evenimente, se efectuează prin intermediul panoului de administrare a magazinului on-line. Materialele promoționale, noutățile, și alte evenimente pot fi afișate atât în format text, cât și însoțite e fișiere media(video, imagini). De asemeneaaceastă funcționalitate oferă posibilitatea de a crea o arhivă de noutăți, crearea categoriilor de noutăți, și a informațiilor conexe.

  • Blog

    Funcționalitate ce asigură posibilitatea de-a adăuga publicații, de a le afișa în topul articolelor, publicarea materialelor similare (după tag-uri), precum și sortarea articolelor după autori, tematici sau timpul de publicare a acestora. Materialele blogului pot fi prezentate în formă de text, fie însoțite de imagini și/sau video.

Secțiune unde sunt prezentate opțiunile funcționale adiționale, ce pot influența pozitiv gradul de confort și administrarea magazinului virtual. Un exemplu concludent în acest sens este conectarea la sistemele de plăți electronice sau prin intermediul cardurilor bancare.

Module suplimentare


  • Material design dinamic

    Este cel mai actual trend în domeniul designului web pentru momentul dat. Bazat pe principii de evidență a logicii acțiunilor utilizatorului, material design se concepe pe utilizarea experienței vizitatorului, gen eXperience: comportamentul oricărui element pe site se supune logicii generale, pentru comoditatea utilizatorului - orice animație are un sens aparte și apare dintr-un loc corect, din punct de vedere logic, și dispre din locul său de apariție, în conformitate cu așteptările și logica perceperii utilizatorului. O asemenea abordare, în combinație cu elementele de microanimație, fac site-ul mult mai clar pentru vizitatori, dar și simplifică esențial procesul de navigare și sporește gradul de conversie a magazinului on-line, datorită unei logici bine-gândite și a evidenței factorilor de comportament. Toate acestea fac din Material design un instrument facil și comod în utilizare, care, pe lângă toate sporește nivelul de user friendly și user eXperiense.

  • Conectarea la sistemele electronice de plată

    WebUs poate integra funcționalitatea pentru sistemele de plată online în site-ul magazinului online, ceea ce oferă posibilitatea de a achita produsele prin intermediul monedelor digitale sau/și cu ajutorul metodelor de achitare online, cum sunt PayPal, BitCoin, WebMoney, PayNet etc.

  • Conectarea serviciului de achitare prin intermediul cardurilor bancare

    Integrarea unui modul special realizat de către experții WebUs, ce este conectat la serviciile de plată prin intermediul cardurilor bancare VISA și MasterCard (ce include cardurile bancare de tip VISA Electron și Maestro). După conectarea serviciului de achitare prin intermediul cardurilor bancare sau internet – acquiring, utilizatorul va putea alege metoda de achitare a produselor sau serviciilor direct pe site-ul magazinului on-line, fie prin card de credit sau de debit (VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard), datorită sincronizării sistemului magazinului on-line cu serviciile bancare.

  • Conectarea serviciilor de curierat

    Conectarea serviciului de curierat oferă posibilitatea de a efectua livrări rapide și eficiente clienților magazinului online. Conectarea la astfel de serviciu, de asemenea oferă posibilitatea de a localiza curierul pînă în momentul livrării, cu ajutorul unor numere generate în mod individual, sau cu ajutorlul altor instrumente, în funcție de serviciului de curierat ales. Procesul de administrare și urmărire a serviciul de livrare se efectuează prini intermediul panoului de administrare.

  • Elaborarea și integrarea hărților interactive

    Experții WebUs elaborează hărți interactive pentru utilizatori, adaptate proceselor de afaceri ale magazinelor online. Hărțile interactive afișează utilizatorului, punctele comericale și distanța acestora de locația actuală a utilizatorului. De asemenea hărțile interactive permit filtrarea punctelor comericale în dependență de gama de servicii(posibilitatea achitării cu cardurile bancare VISA, disponibilitatea anumitor produse, orele de lucru) sau în dependență de prețurile disponibile la anumite produse sau servicii. În aceste cazuri, informațiile din legenda hărților se actualizează în timp real, dacă utilizatorul își modifică locația, sau indică în mod manual o altă locație.

  • Funcționalul «Tipărește pagina»

    Funcționalul dat oferă posibilitatea de a tipări pagina magazinului on-line fără utilizarea combinațiilor deosebite a tastierii sau diverselor serviciilor. Un asemenea funcțional permite de a emite rapid spre tipar pagina produselor.

  • Panou de administrare pentru telefoane mobile

    Oferă managerului magazinului acces la panoul de administrare a site-ului de pe orice dispozitiv. Pe panoul de administrare instalat pe telefonul mobil se afișează rapoartele de bază a magazinului on-line: rapoarte privind vânzările (venit lunar, anual, sau pentru o anumită perioadă setată), despre comenzi, utilizatori, în general, și cei care fac comanda, în special, indicatori privind statutul comenzilor etc.

  • Programa de referință

  • Multilingvism și administrarea limbilor

    În cazul creării unui magazin on-line disponibil în mai multe limbi, toată informația este procesată în toate limbile în care este planificată activitatea magazinului online. Este necesar ca utilizatorul să selecteze numai o singură dată limba în care să fie afișat site-ul, iar acesta va memora alegerea utilizatorului în momentul accesării site-ului în viitor.

  • Crearea logo-ului

    Un element important în crearea imaginii magazinului on-line este crearea logotipului, întrucât anume elementele de identitate sunt memorate cel mai des de utilizatori și crează asocieri în baza logo-ului. Logo-urile elaborate de experții WebUs vor reflecta, în deplină măsură, conceperea magazinului on-line.

index-skills-icon2 index-skills-icon3