Publicitatea contextuală este una din cele mai rapide metode de a transmite informația despre produse sau servicii, clienților. O publicitate contextuală bine gândită, garantează o creștere o ratei de conversie a site-ului, a numărul de vizitatori, și a vânzărilor. WebUs are o experiență bogată în organizarea campaniilor de publicitate contextuală, cu indicatori înalți KPI (Key Performance Indicators).
EFICIENȚĂ
Publicitatea contextuală se deosebește prin viteza rezultatelor primite, după demararea campaniei publicitare: imediat după achitare, utilizatorul va interacționa cu anunțurile publicitare afișate pe site. De asemenea, rata de conversie a site-ului se mărește în cel mai scurt timp, și, respectiv, numărul de vizitatori ai site-ului crește substanțial.
CREȘTEREA VÂNZĂRILOR
Datorită unui targeting calitativ, anunțurile publicitare vor fi afișate numai utilizatorilor interesați de produsul sau serviciul vizat. Rezultatele unor astfel de afișări se produce în cel mai scurt timp: vânzările sunt în continuă creștere.
PREȚURI AVANTAJOASE
Prețul unei campanii de publicitate contextuală se foarmează destul de simplu, fiind compus din: Prețul serviciilor Google +3 0% din costul acestora.
SOLUȚII INDIVIDUALE
Campaniile de publicitate contextuală, create de WebUs abordează în mod individual fiecare site și nivelul de dificultate privind indentificarea clienților nu reprezintă o problemă. O astfel de abordare garantează atingerea celor mai bune rezultate a campaniilor de publicitate contextuală.
cu WebUs înseamnă
o investiție de succes
pentru viitorul afacerii Dvs
-
PUBLICITATE TEXT ȘI BANNERE
-
REMARKETING
PUBLICITATE TEXT
Anunțurile publicitare sunt afișate sun formă de text, în care este inclus un hiperlink (deschis sau în forma unui fragment de text).
BANNERE PUBLICITARE
Anunțurile publicitare sunt afișate pe baner (în întregime, sau pe un baner unde este afișat un text cu link).
Există câteva tipuri de banere publicitare:
- Static - imagine simplă, ce conține textul anunțului publicitar;
- Dinamic – textul publicității este afișat pe o imagine de tip animație;
- Interactiv – pe baner este afișat materialul publicitar, iar utilizatorului i se propune să interacționeze cu imaginea: să răspundă unei întrebări, să dea click pe o anumită parte a banerului etc.
Remarketing
Remarketing – adresarea repetată către vizitatorii ce deja au accesat site-ul anterior. Acestora li se afișează anunțurile contextuale, pe alte site-uri, ce corespund motoarelor de căutare.
Remarketing dinamic
Subcategorie a remarketingului, ce oferă posibilitatea de a îmbunătăți substanțial eficiența publicității contextuale. Utilizatorului i se afișează publicitatea produselor, pe care le-a accesat anterior pe site-ul Dvs. Astfel, rata de conversie a site-ului este semnificativ mai mare, spre deosebire de cazurile în care sunt implementate campanii de marketing ordinare.
Pe lângă SEO mai există și o altă modallitate de promovare a site-ului – publicitate contextuală. În tabel sunt afișate punctele forte și slabe ale fiecărei dintre aceste metode, stabilite din practica noastră de lucru.
Peste ceva timp
Imediat după lansarea publicității contextuale
Pozițiile de emitere a site-ului se pot modifica
Afășarea anunțului publicitar va rămâne pe poziții superioare a rezultatelor căutării
Un nivel de încredere înalt pentru rezultate organice a căutărilor
Un nivel de încredere redus pentru blocurile de publicitate
Efectul se menține o perioadă îndelungată de timp după promovarea SEO
Efectul se menține doar pe perioada afișării publicității contextuale
Achitare unică pentru servicii de SEO-promovare
Achitare continuă pentru afișarea anunțurilor de publicitate contextuală
Promovarea întregului site
Promovarea doar a unui cuvânt/frază-cheie
-
PRIMA ETAPĂ
-
A DOUA ETAPĂ
-
A TREIA ETAPĂ
-
A PATRA ETAPĂ
-
A CINCEA ETAPĂ
-
A ȘASEA ETAPĂ
-
A ȘAPTEA ETAPĂ
Elaborarea strategiilor pentru campanii de publicitate contextuală – în cadrul acestei etape, este determinat publicul țintă a publicității contextuale:
- Identificarea limitelor geografice de răspânidre a publicității contextuale;
- Identificarea publicului țintă în funcție de statutul social și a vârstei;
- Identificarea intereselor publicului țintă;
- Se determină perioada de timp în care vor fi afișate anunțurile publicitare.
Formarea nucleului semantic – experții SEO identifică cuvintele-cheie, ce vor fi utilizate în anunțurile publicitare.
Identificarea indicatorilor de calitate a cuvintelor-cheie – se calculează probabilitatea de a primi click pe publicitate, în cazul afișării în baza cuvintelor-cheie, indiferent de poziționarea publicității și forma acesteia.
Calculcarea bugetului pentru organziarea campaniilor de publicitate contextuală, depinde de mai mulți factori, și în fiecare caz, bugetul este diferit. Factorii ce influențează dimensiunea bugetului sunt: popularitatea cuvintelor-cheie, numărul de afișări/zi, perioada în care este organizată și demarată campania de publicitare contextuală.
Elaborarea anunțurilor – anunțurile publicitare create de echipa noastră, sunt bazate pe frazele și cuvintele-cheie.
Publicarea anunțurilor publicitare pe internet – plasarea anunțurilor publicitare în mediul on-line.
Analiza eficienței – Raportarea indicatorilor de eficiență KPI a campaniei de publicitate contextuală:
- CPA (Cost per action) – calcularea costului unei acțiuni efectuate a utilizatorului;
- CPO (Cost per Order) – calculcarea costului unei comenzi efectuate de utilizator;
- ROI (Return On Investment) – calcularea sumei recuperate și plus valoarea învestiției în campania de publicitate;
- TVV (Total Value of Visitors) – calcularea valorii aduse de vizitatori;
- CAC (Contextual Advertising Cost) – calculcarea sumei totale a campaniei de publicitate contextuală.
Acest serviciu constă în promovarea suplimentară a site-ului prin motoarele de căutare, și constă dintr-o serie de măsuri luate în legătură cu optimizarea internă și externă a site-ului. Scopul promovării SEO este acela de a plasa site-ul în topul rezultatelor de interogare a motoarelor de căutare Google, Yandex, Yahoo și influențează pozitiv numărul de vizitatori, prin atragerea potențialilor clienți.
DetaliiEste un set de acțiuni ce vizează menținerea funcționalității corecte a site-ului. Suportul administrativ al site-ului constă în verificarea permanentă a capacității de lucru a acestuia, moderarea activității utilizatorilor, actualizarea sistematică a informațiilor.
DetaliiMenținerea site-ului din punct de vedere tehnic. Suportul tehnic de asemenea presupune posibilitatea de dezvoltare a funcționalității site-ului: soluționarea problemelor ce țin de acces, hosting și garantează buna funcționare a acestuia.
DetaliiAcest serviciu are două ramuri: elaborarea logicii blocurilor informaționale, a textelor și a modalității de trecere de la o pagină la alta, precum și planificarea și aplicarea content-ului, adică elaborarea unui content unic (știri, actualizarea informațiilor etc.) și plasarea informației pe site în ordine cronologică.
DetaliiÎn baza experienței noastre bogate, putem organiza campanii de publicitate contextuală de la cele mai simple, până la cele mai mari și complexe. În caz că bugetul de publicitate permite și se dorește un efect pe termen lung a campaniei de publicitate, recomandăm optimizarea SEO a site-ului.