Inbound marketing oferă o atractivitate sporită companiei, mărcii comerciale, produsului sau serviciului: Potențialii clienți vor accesa cu plăcere blogurile, pentru a se familariza cu segmentul de afaceri a companiei. Inbound marketing are scopul de a atrage utilizatorii ce sunt interesați de produsul oferit de companie, dar, care deocamdată nu sunt pregătiți să îl achiziționeze.
Imbound marketing este un serviciu complex ce întrunește concomitent toate metodele de promovare digitală, și cele mai noi metode de programare pentru colectarea datelor despre proviniența utilizatorilor, timpul petrecut pe pagină, ce produse și/sau servicii a vizualizat, etc. Datele statistice atașate în panoul de administrare pot include orice indicatori a proceselor de afaceri, ce sunt necesare pentru soluționarea sarcinilor de afaceri.
Oferta noastră
Prețurile pentru serviciile inbound marketing sunt formate în mod individual, în dependență de sarcinile și scopurile de afaceri ale clienților.
Eficiență
Experții agenției cu ciclu complet WebUs au elaborat metode de inbound marketing ce au indicatori înalți.
Credibilitatea brand-ului
O strategie imbound marketing bine gândită, oferă companiei o credibilitate înaltă în fața clienților, datorită conținutului autentic creat, ce prezintă interes pentru utilizatori.
Clienți fideli
Publicarea permanentă a conținutului original, creează în timp, un cerc de utilizatori ce în permanență accesează postările companiei, iar ulterior aceștia devin clienți.
Soluții individuale
Agența cu ciclu complet WebUs, este specializată în crearea și oferirea soluțiilor individuale a inbound marketing, în baza proceselor de afaceri actuale și proprietățile segmentului de afaceri.
Pentru crearea unei strategii eficiente de inbound marketing, este necesară aprecierea perecedentă a activității pe internet a companiei – client, precum și a poziționării acesteia pe piață.
Pentru utilizarea eficientă a inbound marketing, este necesară cunoașterea grupruilor de utilizatori și clienți a companiei. Ulterior publicul țintă este segmentat în grupuri socio-demografice, pentru creșterea eficienței etapelor următoare.
După analizarea și segmentarea publicului țintă, temele ce prezintă interes pentru public devin clare. De asemenea este identificată ritmul de publicare a materialelor pe internet.
Pentru o promovare de succes a companiei prin utilizarea serviciului Inbound marketing, este necesară plasarea conțintului pe anumite platforme. Întâi de toate, subiect al plasării conțintului poate fi blogul companiei, mărcii comerciale, produsului, sau serviciului(care în caz de necesitate poate fi creat) sau rețelele de socializare cum sunt Facebook, VK, Instagram, OK, etc. Mai multă informație despre crearea strategiilor în selectarea rețelelor de socializare pentru publicarea conținutului, puteți afla accesând pagina SMM.
Inbound marketing de asemenea include o serie de funcții complexe pentru monitorizarea datelor statistice despre utilizatori. Această etapă conține mai mulți pași:
- Crearea logicii și programarea funcționalităților pentru generarea link-urilor speciale – pentru fiecare platformă unde urmează a fi amplasată informația se generează un link special cu un cod integrat, ce permite monitorizarea:
- Sursa web de proviniență a utilizatorului
- Istoricul vizualizărilor site-ului sau blogului
- Timpul petrecut pe fiecare pagină
- Căror articole utilizatorul a acordat mai mult timp
- Ce acțiuni pe pagină a efectuat utilizatorul(vizualizări, achiziții, creare a contului etc).
- Crearea unei funcționalități ce permite generarea linkurilor de referință a oricăror direcții de activitate a site-ului sau blogului, cu logica necesară clientului: posibilitatea de verificare datelor despre ce utilizatori, aduc alți utilizatori pe site, precum și crearea unui sistem de bonusuri pentru utilizatorii ce atrag alți utilizatori.
- Integrearea funcționalităților pe site sau blog – este necesară integrarea funcționalităților pentru ca acestea să nu fie vizibile pentru utilizatori, dar în același timp, acestea să producă schimările necesare în panoul de administrare a site-ului. Deseori pentru astfel de lucrări este necesară modernizarea site-ului(link), ce permite atingerea unor rezultate mai înalte de integrare.
Сrearea propriu zisă a conținutului ce urmează a fi publicat pe blog sau rețelele de socializare. Este plasat conțintul ce a fost aprobat de către compania client, în conformitate cu planul de conținut creat. Mai multe detalii despre această etapă puteți afla accesând pagina CMM.
Distribuirea materialelor pe diferite rețele de socializare, oferă o credibilitate mai mare companiei, mărcii comerciale, produsului sau serviciului. Cu acest scop pe blog și pe site sunt efectuate modificările de rigoare. Mai multe detalii despre această etapă puteți afla pe paginile SMO și Modificarea site-ului.
Este necesară menținerea cercului de vizitatori prin intermediul materialelor informaționale autentice, elaborate în baza intereselor acestora. Mai multă informație la acest subiect puteți vedea pe E-mail marketing.
Experții agenției cu ciclu complet WebUs, analizează rezultatele campaniei inbound marketing, și în caz de necesitate, efectuează modificările cu scopul înbunătățirii acesteia. Datorită setării originale a datelor statistice, administrația site-ului are posibilitatea de a monitoriza datele fiecărei promoții, sau mesaj/articol (numărul de vizualizări, de unde a fost efectuată accesarea, cele mai populare promoții, densitatea acțiunilor efectuate, etc).
WebUs.md crează site-uri premium ce corespund sarcinilor și scopurilor afacerii Dvs. Elaborarea business-website-urilor sau crearea landing page-urilor la WebUs va stimula garantat atât creșterea numărului de vânzări în afacerea dumnevoastră cât și încrederea vizitatorilor site-ului. În cazul creării site-uirlor de prezentare sau a site-urilor personale la WebUs.md, se realizează strategia de creștere a renumelui pe internet Dvs.
DetaliiMagazinele on-line sunt un intrument modern de vânzare a produselor și serviciilor cu posibilități infinite de creștere a numărului de clienți, motiv pentru care se bucură de o popularitate înaltă în rândul oamenilor de afaceri. Acest lucru face din magazinele online o investiție de succes în afacerea Dvs.
DetaliiPromovarea site-urilor pe internet este un lucru absolut necesar afacerilor, în contextul în care piața digitală se dezvoltă cu pași rapizi. Experții WebUs au elaborat o serie de modalități și strategii de promovare a site-urilor, ce garantează rezultate maxime.
DetaliiOferă o gamă largă de posibilități pentru promovarea produselor pe internet și pe rețelele de socializare. Datorită instrumentelor eficiente de promovare, digital marketing crează condițiile necesare pentru administrarea reputației și a publicității pe internet.
DetaliiO abordare sistematică de creare și administrare a conținutului pe site, cu scopul de creștere a eficienței site-ului, a ratei de conversie și a vânzărilor.
Detalii