Managementul de conținut – o abordare nouă de creare și completare a site-urilor cu conținut, ce are la bază o strategie de cunoaștere a intereselor utilizatorilor și clienților.
Managementul de conținut, presupune un proces de creare a conținutului relevant, care, concomitent corespunde cerințelor SEO, precum și sugerează utilizatorilor efectuarea anumitor acțiuni pe site (cumpărături, creare a comenzii, etc).
Oferta noastră
Prețurile pentru serviciile CMM sunt calculate individual, în dependență de frecvența acțiunilor interprinse, și cantitatea de lucrări efectuate, precum și de situația curentă a site-ului și sarcinile și scopurile ce urmează a fi îndeplinite
Eficiență
Experții WebUs au elaborat soluții eficiente, de abordare și creare a conținutului, datorită experienței acumulate de-a lungul anilor.
Creșterea vânzărilor
Un conținut relevant, este unul din factorii ce influențează clienții să achiziționeze produse sau să efectueze orice altă acțiune ce rezultă în achizițioanarea produselor sau serviciilor propuse de client.
Formarea unei clientele fidele
Publicul larg apreciază un conținut de calitate pe orice site, și pe orice segment de piață, de aceea o politică de conținut corectă rezultă în formarea grupurilor de clienți fideli.
Soluții individuale
Agenția WebUs propune soluții de conținut individuale pentru fiecare site, pentru că noi suntem ferm convinși, că fiecare afacere este unică, iar pentru transmiterea informației corecte utilizatorilor, este necesară o abordare corespunzătoare.
Notificarea utilizatorilor despre ofertele comerciale unice ale companiei, mărcii comerciale, propuse pentru produse sau servicii, astfel indicând utilizatorilor efectuarea unei acțiuni. În baza CMM eficient cresc acțiunile efectuate pe site de către utilizatori(cumpărături, comenzi, etc), datorită textelor originale afișate utilizatorilor.
Managemntul conținutului influențează direct plasarea site-ului pe motoarele de căutare, în baza anumitor fraze/cuvinte cheie. Un management de conținut bine pus la punct, presupune completarea site-ului cu cuvintele ce aparțin nucleului semantic elaborat de experții SEO, pentru promovarea site-urilor pe motoarele de căutare.
Conțintului site-ului determină în mare parte rata de conversie. CMM este o parte importantă din procesul de optimizare a ratei de conversie WCO/CRO, ce implică textele pentru creșterea vânzărilor.
Experții WebUs consideră, că politica de conținut a site-ului, se bazează pe autenticitatea informației oferite utilizatorilor. De aceea prima etapă a CMM este studierea subiectului de afaceri și segmentului de piață pentru a percepe mai bine care sunt subiectele ce prezintă interes pentru publicul țintă.
La această etapă este analizat conținutul site-ului clientului, precum și conținutul site-urilor concurenților de pe piață, pentru ca ulterior, echipa WebUs să fomuleze recomandări pentru crearea strategiei CMM.
Stabilirea sarcinilor și scopurilor – Este absolut necesar conștientizarea așteptărilor clienților de la CMM, dar, simultan, atenția este concentrată la necesitățile publicului țintă, în procesul de identificare a sarcinilor experților CMM.
Analizarea publicului țintă – publicul țintă este elementul cheie către un număr mare de vânzări, de aceea, este necesară studierea categoriilor de persoane ce sunt potențiali clienți. Ulterior, experții WebUs, separă publicul țintă în grupuri social-demografice, și calculează cota parte a fiecărui grup, din totalul publicului țintă. De asemenea sunt identificate subiectele ce prețintă interes pentru fiecare grup în mod individual, cât și pentru întregul public.
Luând în considerare rezultatele etapei precedente, aici este format un plan detaliat de publicare a conținutului cu indicarea datelor în care vor fi publicate materialele. Experții WebUs crează o listă a publicațiilor, și perioadele în care acesta vor fi afișate pe site. Planul de conținut este confirmat de către compania client.
Scrierea propriu zisă a conținutului și selectarea conținutului grafic corespunzător, în conformitate cu planul de conținut elaborat la etapa anterioară.
În caz de necesitate este efectuată optimizarea materialelor pentru motoarele de căutare, atunci când în text sunt efectuate modificări și inserate fraze/cuvinte cheie. Materialele ce sunt create ulterior, sunt adaptate de la bun început la nucleul semantic elaborat de experții SEO.
Completarea site-ului cu conțintul creat și confirmat în etapele precedente.
Colectarea sistematică a datelor și analizarea acestora în baza unor criterii: numărul de vizualizări a conținutului, numărul de comentarii obținute, etc., fapt ce permite, în caz de necesitate efectuarea corectărilor în strategia CMM.
Optimizarea SEO este un set de acțiuni, efectuate cu scopul de a promova site-urile în motoarele de căutare (Google, Yandex, Yahoo!, Rambler, Bing, etc.), în baza unor cuvinte sau fraze cheie, utilizate în porcesul de căutare de către utilizator
DetaliiO serie de acțiuni înterprinse cu scopul de a menține o funcționare corectă și stabilă a site-ului. Acestea includ atât suportul tehnic, cât și elaborarea unui conținut relevant pentru site.
DetaliiMarketingul motoarelor de căutare – este o soluție complexă de promovare a site-urilor pe interne, și atragerea clienților prin intermediul motoarelor de căutare.
DetaliiO serie de măsuri luate, cu scopul de promovare pe rețelele de socializare a companiei sau a produselor și serviciilor, prin intermediul unor metode diverse de focusare a atenției utilizatorilor asupra obiectului promovării.
Detalii