Agenția WebUs a elaborat o serie de metode unice de optimizare SEO și promovare a site-urilor. Aceste metode oferă serviciului de optimizare SEO o eficiență deosebită: clienții găsesc în topul paginilor motoarelor de căutare, cuvintele cheie inserate. De asemenea WebUs garantează afișarea pe primele pagini a motoarelor de căutare, site-ul Dvs.
În caz că transferați o parte din procesele de afaceri în mediul on-line, afișarea site-ului Dvs pe primele pagini a motoarelor de căutare este esențială. De acest lucru depinde numărul clienților, venitul, încrederea utilizatorilor și clienților în afacerea Dvs.
EFICIENȚĂ
Optimizarea site-urilor efectuată de către experții WebUs, se deosebește prin calitatea înaltă. Noi aducem site-urile în topul rezultatelor, și pe primele pagini ale motoarelor de căutare Google, Yahoo!, Bing, Yandex, etc.
CREȘTEREA VÎNZĂRILOR
Este un rezultat direct al optimizării calitative efectuate de experții SEO din echipa WebUs. Astfel, datorită faptului că optimizarea SEO aduc site-urile clienților noștri pe primele pagini ale motoarelor de căutare – crește și numărul vizitatorilor a site-urilor promovate de WebUs. Acest lucru influențează direct numărul de vânzări a clienților noștri, în mod special și datorită strategiilor de promovare a produselor și serviciilor.
UTILIZAREA METODELOR „ALBE” DE PROMOVARE
Experții noștri utilizează exclusiv metodele permise de motoarele de căutare în procesul de optimizare și promovare a site-urilor. Cel mai mare avantaj al utilizării „SEO-ului alb” (Whitehat) - este că site-urile vor continua să se afle în topul rezultatelor de căutareîn baza cuvintelor-cheie, chiar și după schimbarea algoritmelor motoarelor de căutare.
ABORDARE MANUALĂ A SEO
Experții WebUs utilizează doar metodele manuale de optimizare SEO, ceea ce asigără creșterea calitativă a referințelor oferite de cele mai importante resurse on-line. Deși această abordare este mult mai greu de realizat, spre deosebire de cea automată, ea asigură clienții cu rezultate eficiente și pe termen îndelungat.
AVANSARE PERMANENTĂ
Experții noștri mereu studiază ultimele tendințe SEO, și orice alte schimbări în motoarele de căutare. Datorită procesării moderne și actualizării permanente a datelor necesare, agenția noastră este mereu în pas cu ultimele modificări de pe piața SEO.
SOLUȚII PERSONALIZATE
Agenția noastră propune soluții de optimizare SEO, personalziate pentru site-urile fiecărui client. Scopul nostru este studierea avansată a procesele de afaceri a clienților noștri, datorită cărora oferim cele mai eficiente soluții pentru fiecare caz în parte.
rezultatelor
de căutare
Experții WebUs utilizează doar metode transparente în optimizarea cu succes a site-urilor, astfel încât acestea corespund cerințelor motoarelor de căutare.
Indicatorii obiectivi de aranjare pot fi obținuțo doar cu ajutorul programelor specializate. Datele de aranjare de pe calculatoarele personale NU sunt obiective, întrucât motoarele de căutare iau în considerație istoricul căutărilor și o serie de alți factori ce deteriorează obiectivitatea indicatorilor.
Experții agenției noastre oferă consultații cu scopul de a crește calitatea și proprietățile de vânzare a site-urilor: ajutor în alegerea tipului de conținut, și a tipurilor de funcționalități, ce corespund fiecărei afaceri în mod individual.
Pe lângă SEO mai există și o altă modallitate de promovare a site-ului – publicitate contextuală. În tabel sunt afișate punctele forte și slabe ale fiecărei dintre aceste metode, stabilite din practica noastră de lucru.
Peste ceva timp
Imediat după lansarea publicității contextuale
Pozițiile de emitere a site-ului se pot modifica
Afășarea anunțului publicitar va rămâne pe poziții superioare a rezultatelor căutării
Un nivel de încredere înalt pentru rezultate organice a căutărilor
Un nivel de încredere redus pentru blocurile de publicitate
Efectul se menține o perioadă îndelungată de timp după promovarea SEO
Efectul se menține doar pe perioada afișării publicității contextuale
Achitare unică pentru servicii de SEO-promovare
Achitare continuă pentru afișarea anunțurilor de publicitate contextuală
Promovarea întregului site
Promovarea doar a unui cuvânt/frază-cheie
Experții verifică corectitudinea site-ului, și conformitatea acestuia cu indicii SEO. Se afișează încrederea site-ului, numărul de accesări, spam, precum și alți indicatori.
Acest proces permite identificarea punctelor slabe ale concurenților, și elaborarea unei strategii SEO eficiente pentru clienți, prin utilizarea gamelor de cuvinte cheie utilizate mai des în motoarele de căutare.
Identificarea poziției site-ului, în motoarele de căutare Google, Yahoo!, Yandex, Bing, etc.
O serie de acțiuni interprinse cu scopul de a idenifica frazele și cuvintele cheie, precum și crearea listelor de cuvinte cheie, care, include două etape:
- Crearea listei de fraze/cuvinte cheie – experții WebUs identifică toate cuvintele și frazele cheie potrivite sferei de activitate a afacerii, ce sunt utilizare în motoarele de căutare
- Formarea nucleului semantic – din cuvintele selectate de client, se formează nucleul semantic, sau, altfel spus, frazele și cuvintele ce vor fi utilizate cu scopul de a promova site-ul în mediul on-line.
Modificarea structurii și conținutului site-ului în conformitate cu cerințele motoarelor de căutare. Această etapă, include în sine mai mulți pași:
- Modificarea meta-titlurilor, pentru fiecare categorie și pagina a site-ului – includerea unei informații speciale în titlurile și paginile site-ului, pentru o sincronizare eficientă cu motoarele de căutare
- Modificarea meta-descrierilor pentru fiecare categorie și pagină a site-ului – includerea unor date speciale în fiecare descriere a categoriilor, și a paginilor, pentru roboții de căutare.
- Elaborarea conexiunilor interne a paginilor site-ului – procesul de creștere calitativă a referințelor site-ului, ce permite utilizatorilor o accesare mai rapidă a categoriilor, și paginilor site-ului.
- Identificarea erorilor - o verificare minuțioasă a site-ului cu scopul de a identifica erori, sau lipsa anumitor pagini sau date, ce influența rata de conversie a site-ului
- Verificarea vitezei de încărcare a paginilor – conform standardelor, timpul de încărcare a unei pagini nu trebuie să depășească 1 secundă.
- Optimizarea documentului robots.txt – setarea datelor din fișierul unde sunt indicate instrucțiunile pentru motoarele de căutare(interzicerea indexărilor, indicarea roboților de căutare, datele despre „oglinzi” corecte ale domenului, etc.)
- Identificarea și ștergerea paginilor dublate , a conținutului, și URL-urilor – conținutul, paginile și URL-urile, ar trebui să fie unice, pentru o poziționare mai bună a site-ului.
- Formarea nucleului semantic – selectarea frazelor și cuvintelor cheie pentru fiecare categorie și produs
- Modificarea textelor în conținut – modificarea textelor, și completarea acestora cu fraze și cuvinte cheie.
- Modificarea conținutului grafic – optimizarea imaginilor în conformitate cu cerințele personale.
- Linkuri
- Optimizarea linkuri-lor dinamice – transformarea linkuri-lor dinamice în link-uri statice(permanente, ce nu își schimbă codul și forma)
- Optimizarea URL-urilor și SEF URL(Search Engine Friendly URL) – crearea linkurilor ușor de înțeles pentru utilizatori. Exemplu webus.md/seo – aceste URL-uri mai sunt numite și „simple” de Google.
- Harta site-ului pentru utilizatori și roboți
- Verificarea codurilor HTML și CSS – motoarele de căutare au o atitudine dură față de erorile de programare a site-urilor. În cazul în care sunt depistate erori HTML și CSS, amplasarea site-ului pe paginile motoarelor de căutare, va fi influențată negativ
Presupune creșterea calitativă a referințelor oferite de cele mai importante resurse on-line:
- Bloguri
- Site-uri sateliți
- Marcaje sociale
- Rețele de socializare
- PDF – sharing
- Forumuri
- Activitățile Youtube
- Comentatori și bloggeri
- Profilele utilizatorilor pe diferite site-uri
- Articole tematice de pe diferite site-uri și forumuri
Monitorizarea poziției în rezultatele motoarelor de căutare, în baza cuvintelor cheie alese. Poziționarea este factorul ce determină calitatea optimizării SEO a site-ului, și a campaniei de promovare on-line.
Menținerea în topul rezultatelor a motoarelor de căutare, a site-ului.
Experții WebUs, pregătesc rapoarte sistematice în baza indicatorilor obiectivi de optimizare SEO, conform check-point-urilor: puncte de control ce monitorizează progresul promovării SEO al site-ului, și afișarea lui în primele rezultate a motoarelor de căutare, cu indicarea frazelor/cuvintelor cheie stabilite.
Oferă o gamă largă de posibilități pentru promovarea produselor pe internet și pe rețelele de socializare. Datorită instrumentelor eficiente de promovare, digital marketing crează condițiile necesare pentru administrarea reputației și a publicității pe internet.
DetaliiO serie de măsuri ce asigură funcțiorea corectă a site-ului. Aceste măsuri presupun: suport tehnic, și administrarea conținutului.
DetaliiCompletarea cu funcționalități noi, conectarea la servicii de plăți on-line, modificarea design-ului și alte ajustări efectuate unui site deja existent.
DetaliiMenținerea site-ului din punct de vedere tehnic. Suportul tehnic de asemenea presupune posibilitatea de dezvoltare a funcționalității site-ului: soluționarea problemelor ce țin de acces, hosting și garantează buna funcționare a acestuia
DetaliiClienții noștri au apreciat ca fiind excelentă calitatea optimizării site-urilor și promovarea acestora, de către experții WebUs. Rezultatele colaborărilor cu clienții noștri, nu se rezumă numai la afișarea in primele pagini a motoarelor de căutare, ci și creșterea ratei de conversie, creșterea vânzărilor, și încrederea utilizatorilor în site-urile clienților noștri.